• Lindblomman

Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!

Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!
  • Ida-maria

Hjärtelycka: Bor du i Björknäs el i närheten? Själv bor jag typ granne med salongen i Björknäs. Har själv funderat att fixa till mig där. Har dock sett hur personalen brukar stå utanför o röka under sina raster...vilket jag gärna som framtida kund inte vill se! Men men...

• hubbabubbabruden

Finns en tjej på Söder som är jätteduktig.

Jane´s NailCare here det och hon sitter på Bodywork på Hallandsgatan.

www.janesnailcare.se tror jag det var - där står hennes priser och så.

Lycka till!

• Lindblomman

Tack alla för tips och all hjälp! Har nu bokat tid på Nails by Eve, hon var väldigt trevlig och hade helt ok pris.

• Hjärtelycka

Ida-maria:

Jag bor på Värmdö, så jag slipper se....
    Tycker ändå att jag blev mycket trevligt bemött när jag var där och bokade min tid (inga som rökte utanför).
    En väninna till mig var och gjorde sina naglar i Ektorp - jättesnygga!!! Då slipper du se

Lycka till med allt!!!

• bumble

Hjärtelycka:
    Var i ektorp kan man göra naglar? Jag bor i närheten av Nacka så det skulle passa mig bra.

• Brud_2006

Min nagelteknolog har semester, :( till slutet av juli. Vem ska jag ha nu?

• Ådi

Som sagt var kolla in professioNAIL. Gjorde förlängning i fredags för 290:- De har 30% de första månaderna. Har skrivit om detta i en liknande tråd

• Bröllopstokiig

Ådi:

Du menar 690:- väl?

Är du nöjd med dina naglar? JAg vill ju naturligtvis ha den bästa

Min kompis var i Björknässalongen och förlängde sina naglar inför sitt bröllop förra året och hon blev jättemissnöjd. Naglarna var bubbliga och den franska manikyren helt ojämn. Så dit vill jag inte gå.

Jag var på scratch nails i Åhlens för att titta och såg en tjej som heter Sofia hon verkade duktig är det någon som varit hos henne tidigare? JAg har ju fått några varningar om det stället också så man vågar ju inte gå till vem som helst.

• sabgon

Såg att skönhetsbaren på södermalm tar 550:- nu istället för 795:-

Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!