• Lindblomman

Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!

Behöver tips på nåt bra ställe i Stockholm där man kan göra nagelförlängning med fransk manikyr för ca 500 kr, är det nån som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!
  • pickolina

AH, underbart...då borde det ju inte vara några problem... Vad härligt att höra. Är jätte sugen nu på att fixa naglarna igen.... :D

• madelyn

Har hon någon hemsida? Nail arts Luisa alltså

• bumble

Jag har haft mina gelenaglar från nails by eve i en vecka nu och de sitter som berget. Många kom fram till mig och fågade om de var äkta och tyckte att de var jättefina. Jag är själv väldigt kräsen och är som sagt som sagt spernöjd. Hon gjorde dem däremot inte så korta så jag fick fila lite när jag kom hem men det gjorde inget de blev preis som jag ville ha dem.

ag undrar faktiskt vad det är ni inte tycker är bra hos henne? Man bör ju vara lite försiktig när man har lösnaglar. Jag tror absolut inte att det är eva som har gjort något slarvit jobb om era naglar har gått upp utan jag råder er istället att vara lite försiga när ni har lösnaglar de är ju faktiskt lite sköra.

• Bellie

Monika på 'Min kompis och jag' på Söder är SUPER. Hon gör tunna, snygga, verkliga naglar i alryl. Första ggr kostar dock ca 750 kr, men sedan kostar påfyllning ca 300 kr.

• madelyn

hemsida till Nail Arts Luisa?

• pickolina

bumble

Nu handlade inte ditt inlägg riktigt om detta men eftersom du även nämnde detta med längden på naglarna så vill jag bara säga vad mitt problem varit. Hos andra teknologer... Om naglarna blir lite långa gör inte såå mycket, det kan man fila till efteråt precis som du säger... Problemet är att jag filar ner dem väldigt korta och när nagelteknologen sedan ska fylla på materialet så klarar de inte att arbeta med nageln pga att de är vana att arbeta med längre naglar...vilket gör att de inte klarar att göra naglarna snygga...även om de är jätte duktiga på att fixa längre naglar.... Sist fick jag tom nästan en utskällning, för att naglarna var så korta så att hon inte kunde arbeta med dem....och det sytes på resultatet oxå.... :(

• madelyn

Jag tyckte Eva på Nails by Eve var jättebra första gången jag gick dig och gjorde förlängning- däremot när jag gjorde påfyllning vart det inget bra alls- de höll typ i en vecka kanske...

• bumble

Pickolina,
    Ok jag fårstår. Jag har ju inte fyllt på hos henne någon gång utan endast förlängt med tippar. Jag ska försöka att ta bort dem efter ett par veckor så att mina egna naglar kan bli starka och fina så jag kommer nog inte testa ifyllnad heller. Men det e trist om ni inte har blivit nöjda.

• Brud_2006

Madelyn:Nail arts Luisa har ingen hemsida tyvärr.
    Hennes nr oxh adress kan du hitta i andra inlägg då väldigt många har rekommenderart hennes nagelsalong.

• Brud_2006

Hos Luisa tyckte jag naglarna blev bättre och bättre.Till bröllopet vart de perfekta(inte alls så långa,diskret vit).

Jätte kunnig,rar tjej och otroligt fräsch salong.

Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!