Vad jobbar ni med?
Är bara lite nyfiken
Vad jobbar ni med eller pluggar?
Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.
Är bara lite nyfiken
Vad jobbar ni med eller pluggar?
Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.
*Jobbar* skulle det ju vara!
Jag pluggar utomlands, internationell business.
Glomde....Jag jobbar extra pa kontor och som frilans oversattare ocksa.
jag jobbar med markandsföring....helt underbart
Thezz:
Jag är oxå klar lärare i jan, men har bara pluggat 3,5 år eftersom jag ska jobba med mindre barn. Vart pluggar du??
Jag har kommit halvvägs i min utbildning till biomedicinsk forskare. Jag vill skriva läroböcker!
Thezz: vilken sorts lärare är du?
Mrs James to be - har inte last hela traden men later som ett mer annorlunda jobb an de flesta har!
Just nu är jag mammaledig - för andra gången. Har två vackra döttrar. Snart är det dags att återgå till arbtet som utredare inom bygnadsfysik, energianvändning och inomhusmiljö.
hej hej första floristen tittar in på denna tråd....
Inga här som håller på med musik? Vi är båda Ljudingenjör och gör även egen musik. Våran dröm är att flytta till USA ( vilket vi kommer att göra nästa sommar efter bröllopet) och starta eget, men vi kommer nog att jobba en hel del på i stort sett vad som helst för att spara pengar till det, det kostar ju några miljoner att bygga en inspelningstudio hehe... ett fett banklån blir nog också men det är värd!
Jag gillar sana har tradar, men det ar val for att jag ar sa nyfiken pa hur andra manniskor har det!
Jag huserar for tillfallet i London och finansindustrin dar, trivs bra med intressanta kollegor fran hela varlden, resor och utmanande arbetsuppgifter.
Inte alls vad jag trodde att jag skulle jobba med da jag har en samhallsvetenskaplig akademisk bakgrund, men ofta ar det nog sa att dromjobbet ar det som man kommer till langre fram i karriaren och inte det man borjar med. Sa lange jobbet ar givande och larorikt stannar jag garna kvar.
Vore kul att vet hur manga har som faktiskt har ett jobb de trodde att de skulle jobba med under studierna/tidigare?
nu är jag mamma ledig men innan jag blev det jobbade jag på hjärt iva
i december börjar jag jobba med svårt sjuka barn på drottningsilvias barn och ungdoms sjukhus i göteborg.
pomperipossa:
Ja det ar lite annorlunda men efter ett tag blir det "vardag" med det oxa.Men visst,det har sina stunder.....
Var i London ar du?Jag jobbar pa Park Lane!
Jag jobbar som ekonomiassistent.
Ett toppenjobb tycker jag.
Ennu en sjuksköterska, iva/anestesi. Och pluggar (master sjuksköterskevetenskap).