• Lia

Vad jobbar ni med?

Är bara lite nyfiken
    Vad jobbar ni med eller pluggar?

Går väl å funderar på vad jag ska "göra med mitt liv" så skulle va kul höra vad andra pysslar med.

• Svar på tråden Vad jobbar ni med?
  • AsaJason

ar ocksa forskolarare pa en skola for autistiska barn. Laser aven till skolpsykolog. Inget sommarlov har minsann :(

• stina-07

Jag är 4-9 lärare Ma/No/idrott

• June20

Arbetslööööööööööööööööööööööössssssssssss
    och totalt avskyr efter 1,5år(lite tid enligt visa o långt enligt andra) eftersom det jag vill hålla på med e "för vanligt/för många har det jobbet" el en vidareutbildning ligger åt skogen samt så är det ev en privatskola när jag väl hittar något najs :( så inte får ja CSN heller.
    Så just nu terrar ja arbetsförmedlingen med att hjälpa mig hitta något som också matchar min whiplash.

• rerre

Jag är personlig assistent, när jag inte är mammaledig. Har varit hemma sedan 20 maj-05 och kommer börja jobba igen jan-08

• linn&alex

Jag pluggar biologiprogrammet och jobbar deltid på bank!

• 060513

jag jobbar som omsorgsassistent på en gruppbostad med förstånds handikappade samt driver ett gatukök. :)

• Ida-maria

Jag pluggar till lärare och jobbar extra i en ICA-butik. Är väl inte hundra på om jag vill bli högstadielärare...funderar på förskolan. Nån som vet om det är lätt att få jobb på förskola om man är utbildad högstadielärare?Man har ju pedagogiken men inte för så små barn..men barn som barn tänker jag. Tänker dom även så på förskolan?

• Montalba

Jag jobbar på bokförlag.

Svar på tråden Vad jobbar ni med?