Nu har vi gift oss
nu har vi gift oss!!! här finns bilder
www.brollop2006.com under bilder
nu har vi gift oss!!! här finns bilder
www.brollop2006.com under bilder
Stort grattis! Cool och vacker klänning!
Grattis! Vilken otrolig klänning. Har sett en liknande på Forever Yours som jag vill ha. Vad mycket folk ni var....
jo tack den är jättefin tycker jag, men blir som en liten sagoprincessa i en sådan hehe.
Det var ganska mkt gäster, men oh så trevligt det var!
Stort grattis! Å du var underbart vacker!
Åhhh så fina ni var
Jättevacker klänning och vackra tärnor! En tjusig man och ett helt underbart bröllop!!!
Grattis!
ohh tack vad snälla ni är. Jag är så nöjd med den dagen, allt flöt på perfekt och jag har verkligen en underbar man och underbara tärnor
massena!! Du måste berätta mer om festen på Rånäs! Hur var allt? Vad åt ni och vad hade ni för viner? Vi gifter oss där i aug...
Grattis förresten
Men wow: Ni flög helikopter. Helcoolt. Hade ni festen på Rånäs slott? Vilken kyrka var ni i?
Gillade även buketten - färgerna.
Wow, vilket lyxbröllop!!!
Häftigt m helikopter m.m Ni var jättefina!
Grattis!!!
Lolabe Jo festen på rånäs var jättebra! Vi hade nån hummer och kronärtskocka som pannacotta till förrätt, hjortytterfile med sås och potatisrulle som varmrätt och cream brule till efterrätt. Alla tyckte om maten och vinet vet jag inte vad det var men gott och i stora mängder var det
Det är verkligen ett bra ställe att ha sin fest på, gästerna tycker om det och brudparet njuter så gott, iaf. gjorde vi det.