Inlägg från: massena |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Nu har vi gift oss
  • massena

jo tack den är jättefin tycker jag, men blir som en liten sagoprincessa i en sådan hehe.

Det var ganska mkt gäster, men oh så trevligt det var!

• massena

ohh tack vad snälla ni är. Jag är så nöjd med den dagen, allt flöt på perfekt och jag har verkligen en underbar man och underbara tärnor

• massena

Lolabe Jo festen på rånäs var jättebra! Vi hade nån hummer och kronärtskocka som pannacotta till förrätt, hjortytterfile med sås och potatisrulle som varmrätt och cream brule till efterrätt. Alla tyckte om maten och vinet vet jag inte vad det var men gott och i stora mängder var det

Det är verkligen ett bra ställe att ha sin fest på, gästerna tycker om det och brudparet njuter så gott, iaf. gjorde vi det.

• massena

Sweety japp det var på rånässlott och vi gifte oss i uppsala domkyrka.

• massena

Rekommenderar verkligen att åka helikopter som transport till festlokal, det var superkul och gästerna tycker om att se det!

• massena

Majs Sthlm

Tack vad glad jag blir av att få höra så snälla kommentarer. Jo tårtan beställde vi från cake & design i vallentuna, de är duktiga! Det kostade 55kr/bit. Buketten gick på en tusenlapp och klänningen 13000kr. Helikopterna kostade 10600kr, det var ganska dyrt, men blev ändå värt det då både vi och gästerna uppskattade det mycket.

• massena

E.L

Ja, vigselringen är i vitguld och förlovningsringen i röttguld. Jag tycker båda är fina och bryr mig inte om vad andra tycker om vitt och rött tillsammans, det handlar om vad jag tycker själv är fint på mig.

• massena

Majs Sthlm

Ja luftballong verkar va ett kul alternativ också!

• massena

Wiieee, imorn åker vi iväg på smekmånaden till Hawaii!! Det ska bli så kul att resa så långt och till ett underbart fint ställe

Jag är så glad!

kram på er alla

Svar på tråden Nu har vi gift oss