• olavah

GI-metoden, någon som vill följas åt????

jag ä absolut med dig. har degat till mig under våren men ä nu redo för nya tag minus 10 kilo ä mitt mål!

Bra om vi pepper varandra! Imorn blir de matdagbok =)

• olavah

vet att de ä trist å läsa andras matdagböcker, men ja måste skriva nån stans =)

F: Fil med kanel
    L: Blir räksallad
    M: hoppas på musslor =)

hade riktigt brott imorse å tog första bästa!

mullig, ja har inte ställt mig på vågen, och kommer inte göra det förens om två veckor...men vi har precis samma mål, jeans i stl 27 =) å väck med 8-10 kilo tack!

(ja ska överväga vågen, men tycker inte om den just nu)

over and out...

• olavah

okej, nu ä de ja igen! en misslyckad GI-fas-1-dag =( allt gick superfint, men klockan åtta var jag helt borta, utan kolhydrater å man blir som en trasdocka...

4 grova macker, knäckebröd med skinka och sallad, 1 äpple och smultron med blåbär slank ner.

vet inte hur detta ska gå, kan bero på att ja tränar mycket och utan kolhydrater blir jag bara vimsig. Jag är iaf ärlig mot mig själv och skriver upp allt!

Motion:
    90 min stavgång innan frukost
    45 min walk innan lunch
    efter kolhydratskalaset- jogga 20 min+15 min simning

hoppas det går bra för er andra!

• olavah

Lilja ja vet precis va du menar, tallriksmodellen ä nog mer min melodi också! energin utan mina kolisar ä botten =( vi kan ju fortsätta peppa ändå!

nyttig mat va ordet!

motion idag
    90 min stavgång innan frullen
    å ska ner till tjärnet å simma nu =)men d blir en mycket kort historia

• olavah

måste tipsa om en supergod röra

2 dl yoghurt
    1 burk vita bönor
    1 pressad vitlöksklyfta
    sambal oelek

blanda å ät! med en goda sallad till ä de supergott!

• olavah

nu har de snart gått en vecka å ja har nog helt struntat i GI, speciellt igår och idag då de blivit både glass å kakor
    =(

motionen har de gått strålande me dock =) 90 min stavgång varje dag å gärna lite mer...

ok, så motionen går bra, maten ä de värre med. egentligen borde de inte vara så svårt, jag är väl inte motiverad nog? de bästa vore kanske å satsa helt å fullt på GI fas ett i två veckor, så man vet vad som ä ok å inte. nu ä de bra läge också, me tanke på jobb, semster å allt annat.

vad göra vad göra? hmm...

hur går de för alla er andra?

Svar på tråden GI-metoden, någon som vill följas åt????