Inlägg från: Brud-07 |Visa alla inlägg
  • Brud-07

januari brudar ??

Hejsan tjejer!
    VI ska gifta oss i januari, har bokat kyrka, men vill kolla med prästen innan jag bokar lokalen, är ingen större brådska eftersom att det inte är så attraktiv lokal. Gjort utdrag på hur inbjudningarna ska vara... köpt dekoration till borden, bestämde mig igår för att jag ska köpa klännigen jag vill ha...hmm sedan har väl inte gjort så mkt mer. Har rätt mkt kvar att göra... Vi kommer nog att skicka ut inbjudningarna i slutet av sep och o.s.a 1dec....Budget har vi lagt 25000 men man ve juh aldrig. blir ju inte så många gäster heller har ingen stor släkt och vill bara bjuda de närmaste vännerna så vi landar på ca 40gäster...

Hur går det för er andra...?

• Brud-07

Vi hade oxå tänkt gifta oss den 27:e...

Skulle vara kul om vi kunde ta någon fika på stan och prata planering...el. va tycker du?

• Brud-07

Hejsan jenmar! Nu är ja väl ute i lite sista minuten, men jag slutar 1500 imorn ons 26/7 om du har tid att ta en kopp kaffe??
    MVH

• Brud-07

Välkommen superlyckliga ... kul att vi blir fler ....kanske oxå vill följa med på en fika någon dag?

MVH

• Brud-07

Vad sägs om att ta en fika den 3/8 torsdag efter 16:00?

• Brud-07

Hejsan tjejer! Glader34 och jenmar ... vad sägs om mån 31/7???

• Brud-07

Glader34, vad sägs om 13:30 utanför åhlens så kan vi bestämma där om vi vill fika eller bara ta en glass eller nått... va tror du???

som sagt synd att du inte kan va med...men hoppas de funkar bättre nästa gång..

• Brud-07

jenmar: som sagt synd att du inte kan va med...men hoppas de funkar bättre nästa gång..

• Brud-07

Jo, de va mysigt och VARMT...blev glass... *gott*, så när ska vi ses nästa gång??? ja jobbar slutar 16:00 9/8, och ledig den 11/8 & 16/8....något datum som kanske skulle passa??? Glader34 , jenmar

• Brud-07

Glader34 hur ser det ut för dig 16/8?? Jag ledig och jenmar kunde....du?

• Brud-07

Hejsan tjejer...blir lite tokigt de här, men jag kan inte den 16/8. Min tärna och jag skulle egentligen ut i morn på stan, men hon har fått förhinder och ska ta det till veckan istället dvs 16/8....Om det är någon som kan i morn (med kort varsel) en stund på dan?.....

kramar

• Brud-07

Hejsan tjejer! Hur går det för er? Vi har spånat i hur inbjudan ska se ut men inte klar, ska göra dem själv eftersom jag är så pysslig . Tänkte oxå att man skulle skicka ut den i sep/okt och ha o.s.a 1dec...de tror jag blir bra eftersom vi har då ca 1,5mån att förbereda oss...Ring...tror jag vet vad jag vill ha (tror jag), så vi ska väl ta och fara o titt nått framöver. Hänt lite mkt nu på sistone så man har liksom inte kunna tänka på några planer.

Glader34: Sorry att jag inte ringde, men det kom nått imellan den dan som jag inte planerat...hoppas de är OK...

• Brud-07

ringde och skulle kolla kyrkan igår.. vi hade ju tänkt oss den 27/1, men eftersom kyrkan vi ska gifta oss i ligger inom ett område med 3 kyrkor är denna inte uppvärmd den helgen. Så det blir till att byta datum eller så får vi ta en annan kyrka. känns inge roligt när man har börja plnera och ändå hade de bara preleminärt på almenackan....

Vet inte hur vi ska göra

• Brud-07

Hejsan tjejer! Ja vi sköt fram vigseln en helg så nu blir det 20070203 istället...känns OK!

Visst ska vi väl hinna träffas...eftersom jag jobbar inom typ handels så är det väldigt varierande tider för mig. Men vecka 34 slutar jag:
    mån 17:00, tis 16:00, ons 17:00, tors 16:00, fre 18:00...då har ni får hela min vecka....hoppas vi hittar nått som passar....kramar på er

Svar på tråden januari brudar ??