januari brudar ??
hej hej...
fler januari brudar här??
från sundsvall med omnejd??
kanske vi följs åt i planering osv...
hej hej...
fler januari brudar här??
från sundsvall med omnejd??
kanske vi följs åt i planering osv...
vi är klara med inbjudningarna... men ej skickade.
köpt en bordsdekoration, å ljusstakar, servetter. planerat kyrka å lokal...
sen inte så mycket mer, fasen har ju allt kvar!
men det känns inte som så mycket ändå...?!? konstigt alla säger ju att det är såå mycket.
jo vi har bokat sång i kyrkan och pratat med toastmastern oxå (han fixar festhäftena! )
typ i augusti september... om vi skickar för snart så glöms de väl av i nån posthög hos folk så de glömmer svara... tycker det är såå nonchit när folk skiter i att svara! så vi har satt sista svarsdatum 1 dec. så kan folk vela lite extra de där sista klantarna som ringer sent (positiv människa nu ) å sen är det ju så många helger där så vi tyckte att det blev bra så. hoppas det i af.
vi har gjort en enkel inbjudan utan massa krusiduller å extra snören runt osv...
ett a4 papper har jag skrivit ut på å sen vikit. enkelt! men mycket snyggt! har ju valt ett snyggt papper hittade en fin bild här på en sida som jag använde (2 ringar) så det är väldigt enkelt. å billigare än att gå till ett tryckeri!
har ni lagt någon budget??
eller är du som mig å tänker äh det fixar sig
hur många gäster??
vi har inte riktigt kollat upp det än men jag tror det landar mellan 80-100 typ.
nu har inbjudningspapperet kommit
då har vi väl kommit ungefär lika i planeringen då brud-07
får jag fråga om datum??
vi gifter oss den 27:e
japp!
det tycker jag... är mammaledig så gärna någon dag
hmm.. jag är troligtvis på stan men inte så säker på att jag har tid
men ser du en tjej med uppklippt hår blont ljusbrunt slingat :-/ ev. svarta plastbågar (om jag inte tar linserna ) gåendes troligtvis på nån barnavdelning
med en svart barnvagn å en söt ettåring i så ryck mig i ärmen å berätta vem du är!
volangjeans kjol är oxå ett tips
vi får boka in en en annan dag kanske!
vad sägs om nåt till veckan?
mammatillz@hotmail.com
å hej! då är vi ju tre som gifte oss den 27:e !! kul!
vill ni avslöja kyrka?
var har du hittat klänningen??
jag jobbar den torsdagen.. börjar kl. 16