januari brudar ??
men du Superlyckliga jag har lite dålig koll på ebaysiten å hur man gör... jag har kollat in tradera å den är jag van vid men ebye känns lite skrämmande å ny...
men du Superlyckliga jag har lite dålig koll på ebaysiten å hur man gör... jag har kollat in tradera å den är jag van vid men ebye känns lite skrämmande å ny...
kanske för att man inte snackar i kronor... :-/
mmm har besök från finland så jag vet inte om det passar så bra...
men fika ni så följer jag med nästa sväng
oh tack! det va visst längesen jag var in där å kika
www.ebay.se/viItem
hallå hjälp! jag är skit kass på engelska!
vad går frakten på??
måtten vad är det för mått? alltså vad är det för siffror? det är ju inte cm... känner mig skit dum!!
snällt om någon ville hjälpa...
japp!
glass är aldrig fel
(jo om jag vill komma i en vacker brudklänning så... )
kan inte någon av er skicka ett tel.nummer eller så ifallatt jag åker in... tror inte jag kan men om...
mammatillz@hotmail.com
tackar för hjälpen *dum* här!
hade ni mysigt på fikat??
kanske en go glass??
halloj tjejjer!
9/8 är jag ev. bjuden på middag så det går nog tyvärr inte... vet ej än när vi skulle ut men troligtvis blir det då.
11/8 jobbar jag
16/8 passar perfekt! gärna dagtid för mig
jepp jag kan ! kl 16 då eller? så kan ju alla 3!
hoppas vi synes!
puffar för fika
jag har köpt skor!! en halvhög (låg) vit sko frö *tadaaa* 50:- !!! rea på wedins
hur lycklig som helst!!
ville bara dela med mig i min glädje
tack !
men jag håller snart på att bli tokit på det här med RING!! de är såå dyra! så hittar jag inte någon som är klockren till mig...
jaja än finns tid att leta!
hur går det för er då??
här är inbjudan å inbjudningslistan klar!
den går ut i början på september med ett osa datum på den 1:a dec.
sent osa sa en vän men jag tycker att det lät tidigt... men med tanke på helger å så? borde vi tidigarelägga det ändå kanske??
har gjort inbjudningarna själv *stolt* jag är som du brud-07 lite pysslig, finns då ingen anledning att lämna till tryckeri, åsså finns ju bra skrivare nu
här är våran inbjudan
Vi tänker säga Ja!
(en bild på två ringar)
Vi vill gärna att Ni kommer å är med oss!
Utanför "XXX" (kyrkan) 27 Januari kl 15,30 ses vi för en värmande skål innan vigseln som är kl 16,00
Efter vigseln inbjudes Ni till middag i "XXX".
Till festen efter finns en självkostnads bar.
Alla frågor eller funderingar besvaras av vår Toastmaster
"namn" på tel. 000-000000
Klädseln är något ni känner er fest fina i.
Svar om Ni kommer eller ej meddelas till Oss senast första December!
jag: tel.
m2b: tel.
Vänligen meddela eventuella allergier.
(bild på två ringar)
Vi tänkte ge er ett litet tips, på hur ni problem med bröllopsgåva löser vips
Vi har tänkt och funderat, och vårt innehav av husgeråd studerat
Vi har redan brödrost, silverfat och vasar, och allt annat man kan tänkas behöva i klasar
Man kan snabbt konstatera, att vi inte behöver mera
Vår högsta önskan är att på bröllopssemester resa, men efter bröllopsfinansiering är våra bankkonton ganska glesa
Vi skulle därför hellre mottaga, ett litet bidrag till denna saga
Vill du hjälpa oss att vårt bröllop extra förgylla, bidra då med en slant så att vi vår önskan kan uppfylla.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
å till kompisarna ska vi skriva in någonstans att de gärna får fixa barnvakt den här kvällen.
vad tycker ni?
vår kyrka som vi ville ha var inte heller uppvärmd vinter tid, så vi fick oxå tänka om... ville vara i vivstavarvskapellet (eller hur det nu stavas...) även kallat spruthuset
där hade man ju haft 2 lokaler nära å bra på gångavstånd
men jag tycker nog att det vi har nu är bättre
men när ska vi kunna ses å diskutera å planera tro?? vore trevligt med en fika juh
jag börjar jobba igen 4:e september å jag har INTE fått schemat än! lite tråkigt
men visst bör vi väl få ihop nåt va??
är det v. 34 till veckan?? dagvill!!
då kan jag måndag å torsdag!
men jobbar ni i stan?? kanske en lunch?? eller en timme kan ju va lite kort men det är ju trevligt med en lunch vän