• pickolina

vårt sexliv

ÖH, ska du vara tvungen att be om det????? De killar jag varit med gör det automatiskt.... Det ska man väl inte behöva be om???? Hmmm, ta dig en allvarlig diskussion med honom, när ni inte är en en sexuell situation. Försök ta reda på orsaker, gillar han det helt enkelt inte, är det något du kan göra för att han ska gilla det, tror han helt enkelt att han är otillräcklig osv osv....

En annan fråga då, ger du honom oralsex jämt och spontant???? Om inte så har du inte så mkt att komma med tycker jag.... Man måste ge för att få liksom....

Att han tar illa upp verkar fånigt tycker jag.... Mitt ex tog aldrig illa upp av att jag bara kunde komma när han sl*ckade mig...han visste att jag fungerar så och älskade att få tillfredsställa mig helt enkelt....

• pickolina

Sorry, läste ditt inlägg igen och du skriver ju att du ger honom oralsex så.... Hmmm, han har en poäng i att du själv måste se till att göra det skönt för dig och anstränga dig osv... Men för det ska han ju inte strunta i att göra det skönt för dig och förvänta sig att du tar hand om det så att han slipper... :( Om han tar illa upp och känner sig otillräcklig för att det inte räcker för dig utan att han ger dig oralsex...vad menar han då, menar han att det skulle räcka med själva penetretriringen då eller??? I sådana fall vet han nog inte så mkt om hur tjejer fungerar... Du kanske får upplysa honom! ;)

• pickolina

Förresten, har du testat vad som händer om du inte ber om det på ett tag.... Kanske han vill få göra det spontant, utan att känna att du kräver det hela tiden...att det är just den biten som får honom att känna sig otillräcklig...

En tanke bara!..

• pickolina

S-T

Jo men om hon tjatar om det jämt kanske han känner att inget annt han gör duger för att tillfredsställa henne... Å det är nog ingen kul känsla. Om hon slutar be om det så kanske han kommer göra det automatiskt, för att han vet att hon verkligen gillar det. Man måste skilja på att be om något och att tjata om något och att tjata om något ger alltid en negativ verkan till slut.

Jag håller med om att TS ska undersöka vad han menar med att hon ska anstränga sig mer. Är det han som är lat/ointresserad av att göra jobbet eller är det så att hon kanske är väldigt inaktiv?!

• pickolina

H27

Vad trist! För mig skulle det inte fungera att vara med en sådan kille... Det skulle ju innebära att jag aldrig fick org*sm, i princip.... Uteslutet! Prata med dig pojkvän igen. Klart man inte kan tvinga någon som inte gillar det men det kanske är en anledning som ni kan lösa tillsammans!

• pickolina

H27

Förstår att det kanske känns känsligt att ta upp men det gäller ju din framtid, ditt framtida sexliv, om du ska fortsätta med denna man!

• pickolina

H27

Dessutom, skulle det vara så att det hänger på lukt, smak eller hår osv så är väl det egentligen en positiv sak för då kan ni fixa problemet så att du får oralt i framtiden... Är han osäker på hur man ska göra kan ni ju fixa det oxå... Det jobbiga blir ju om han helt enkelt inte gillar det och aldrig gjort, då är det svårare att fixa och då riskerar du att få leva så med denna man... :(

• pickolina

H27

Nej jag har inte läst den tråden men förstår vad du menar, kanske inte är läge just nu... Men det är nog inte bra att strunta i att ta upp det heller. Om du planerar att leva med denna man så vill du väl ha ett bra förhållande och ett bra sexliv menar jag?! Hur som helst så kan ju bara du veta när det känns bra att ta upp det och om det känns bra att ta upp det eller om du känner att du obekymrat kan leva med situationen som den är.

Önskar dig och även TS (så klart) lycka till!

Svar på tråden vårt sexliv