Inlägg från: Trollungen |Visa alla inlägg
  • Trollungen

14 juli 2007

Hej!
    Här är en till brud som ska gifta sig 070714 :). Det finns en tråd innan om ni vill läsa, kan vara kul ju fler vi blir.

• Trollungen

Här e den:

Våran dag 070714

• Trollungen

Sorry!
    De har stängt den tråden, antagligen för att vi inte skrev så flitigt. Så nu är jag här :). Att vi ska gifta oss den 14:e juli är en lååång historia :).
    Vi satt och planerade i början på året och tittade i almenackan att den 13:e var en fredag (våran förlovningsdag), men då jobbar ju folk??!! Så då fick det bli den 14:e bara för att det är på en lördag. Inte en tanke på att det är mitt i semestertider, så vi kunde tagit den 13:e. Så är det när man e snabb ;).

• Trollungen

Jag kommer i från Oskarshamn och ska bli fru i Torsås. Bor i Torsåskommun sen 4 år tillbaka. Vart kommer du i från?
    Kanske Örebro? :)

• Trollungen

Vad ska ni ha för solosånger?
    Söker efter artisten som sjunger nått:
    När kärleken föds har den inget namn...
    Sen ska vi ha kärleken förde oss samman.

• Trollungen

Njä,men nog har jag känt igen melodin. Tack, nu vet jag vilken det är på engelska. :)

• Trollungen

Vi var på bröllopsmässan i kalmar i början på året och då valde vi ut min vigselring. Han ska gravera in datumet i sin förlovningsring. Vi har bokat kyrkan, tärnan och bestman. Vi ska ha festen i byggdegården och det räcker nog med att boka den början på nästa år. Min M2b är oxå lite borta vad det gäller bröllopet än, han lyssar så snällt när jag tjattrar på. Men han tycker att vi kan lugna oss till vintern med att planera.

• Trollungen

Vi ska ha ett litet bröllop med 30 pers. Så billigt som möjligt men ändå med den rätta bröllopskänslan. Beror ju på vad man vill lägga pengarna på :). Hur ser ni ut och vad ska ni ha för klänningar? Själv e jag 162 cm lång och överviktig, så det blir typ en klänning som e vid nertill och lagom upptill, om ni förstår :).

• Trollungen

gabbies
    Har du bytt nicknamn?
    Nästa år firar vi våran 6 årsdag på samma dag som vi träffades,coolt!

• Trollungen

sorry, trodde du var nån annan som bytt, men du är jätte välkommen :)

• Trollungen

Tänkte fråga hur ni ska duka, några lösa ideer?

• Trollungen

Hej Tjejjer!
    Jag har inte varit inne här på ett bra tag, för våran dator e trasig :(. Men nu har jag tillgång i skolan, alltid nått bra med att börja igen :). Nå, hur lång är ni i era planeringar? Själv vet jag hur jag vill ha det, men inte tittat eller provat klänning än + maten + lokalen + blommorna.

• Trollungen

Våran jäkla dator verkar aldrig bli klar :(. bara därför har jag kommit i från bröllopsplanerna, stön!! Och inte nog med det jag har glömt mitt lösenord på hotmailen,kan det bli värre???
    Sorry, kände bara att jag var tvungen att beklaga mig. Kram

• Trollungen

Hur många av er har gjort en egen hemsida??? Vill ni lämna ut era adresser så man kan få ideer??

• Trollungen

Hur många toastmaster/madame bör man ha? För lite med en? Kan tärnan hjälpa tostmadame?
    Oj vad frågor det blev :).

Svar på tråden 14 juli 2007