14 juli 2007
Här är en till 14/7....åh så kul det ska bli, jaglängtar. har redan hittat min klänning, vet bara inte om jag ska köpa den eller inte, tänk om jag hittar en ännu finare sen....
Här är en till 14/7....åh så kul det ska bli, jaglängtar. har redan hittat min klänning, vet bara inte om jag ska köpa den eller inte, tänk om jag hittar en ännu finare sen....
Örebroare: Den är ganska enkel, inget släp, aktebandslös (ska dock sätta tunna band i om hjag nu köper den) På bröstet är det pärlor. Den är från Venus. Den har varit uthyrd och kostar därför bara 1900:-
klotjohanna: Tack
Duchess: grattis till förlovningen och ha en underbar resa
pruppa: grattis till kommande bebben och giftermålet
Hotellrum redan.......OJ!!!
Nu har jag hittat MIN klänning, eller iaf så är jag förälskad, det är nixa 834.
www.nixa.se
har ingen aning om vad den kostar men det blir ju en senare fråga....
ska till en butik som har den imorgon och har samtidigt 50-70 % rabatt, så håll tummarna
Örebroare & Gabbies:
De hade inte "min" klänning, vilket visade sig vara tvådelad...(tyckte att det så ut så på bilden men det var ju bara ett artikelnummer) 2500 kostade den.
Men jag har istället fastnat för 458, som är mycket snyggare än vad den är på bilden hos Nixa. Den är lika v-ringad fram som bak. 2900 kostar den. Har inte köpt än men det lutar nog åt att det blir den. den satt perfekt
HUr går det med era klänningar, är det bara jag som är så supertidigt ute?
9500 japp det är lite för mycvket för oss. Eller för min sambo iaf. han vill ng itne att det ska kosta någonting alls . vi har en budget på ca 60 000 (vilket antaligen kommer hanmna på 70000) det var det sambon kunde gå med på. Jag förstår ju hans sätt at resonera också.
80 gäster kommer vi att bjuda. Dryck inköpt i tyskland Catering med tre rätter och så klart tårta Festlokalen kostar 6000.
vad har ni för budget?
Örebroare: japp hittar jag en för 2900 så jkan jag lika gärna köpa den, sen får jag se omjag vill behålla den eller försöka sälja den efteråt.
Vår bröllopsresa är inte ikluderat i vår budget. Vi vet inte var vi vill.