Inlägg från: catte |Visa alla inlägg
  • catte

14 juli 2007

Hej! En västeråsare som också ska gifta mig den 14/7-07!!! Ska bli så himla roligt och jag längtar tills jag våren och sommaren närmar sig....
    Har inte planerat mer än kyrka och lokal och spånat på gäster som verkar bli runt 60-70 pers. Har inte läst tråden direkt så ni får gärna berätta vilka ni är osv.... så kan vi följas åt till våra stora dagar!!

• catte

Ha ha, ja det kanske vi kan hoppas men vi får hålla kontakten här så inga bråk uppstår.... tror det bara kommer vara roligt när det är fler som har samma datum! Man kan kolla lite med varandra hur man ligger till i planeringen osv...

• catte

Fyller på mig själv... (är det såhär du menar örebroare?

Örebroare, 21 år, Örebro, tillsammnas i drygt 6 år, förlovade i drygt 3 år, Fellingsbro kyrka, Dylta festmagasin.

Catte, 30 år, Västerås, tillsammans i 6-7 år, förlovade i 6 månader, Skerike kyrka, Elite stadshotell.

• catte

Jag är en stammis på familjeliv, har själv 2 barn och skriver blogg och fyller på med kort jämt och ständigt....

www.familjeliv.se/hem/catte/presentation.php

Jätterolig sida om man planerar att få barn, är gravid eller har barn! Jag och minna vänner hänger där JÄMT! Vad har ni andra för nick där inne?

• catte

Elisabet hjärta Christian:

Åh, det har jag också tänkt... har dock inte så superlångt nu så jag håller på att spara för fullt... ska även fylla på med förlängning så jag får den längd jag vill ha!!!

Klänning har jag inte ens börjat titta på än, väntar ett tag tror jag... efter nyåret tror jag!

Svar på tråden 14 juli 2007