14 juli 2007
ja den e jäkligt häftig i vinrött, men jag vill som du säger ha något mer klassiskt.. tanken på en röd klänning har aldrig funnits i bröllopstankarna, det passar inte mig och min stil..
ja den e jäkligt häftig i vinrött, men jag vill som du säger ha något mer klassiskt.. tanken på en röd klänning har aldrig funnits i bröllopstankarna, det passar inte mig och min stil..
jag har varit bortrest och kom hem igår men då va jag jäklans trött men nu e jag tillbaka.. men inte mkt har hänt på bröllopsfronten här..
Duchess grattis till förlovningen!
våran mat kostar ca 140 kr/pers och då är det 2 rätters som det ingår mineralvatten och kaffe efter maten till..
Mkt bra idé!
Lightfish, Sthlms innerstad, kyrkligt (kyrka kommer snart ;))
Gabbies, Västerås, Skerike kyrka
vi är inte i behov av något så vi kommer att önska oss bidrag till en bröllopsresa så att vi har råd att åka på en..
jag har också köpt ett bar ballerina skor.. fast mina är i tyg och kostade bara 180 kr..
jag är längre än min M2b så att ha skor med klack var inget alternativ.. plus att jag e så ovan att gå i skor med klack och jag vill ju inte få ont i fötterna..
Idag har vi bokat fotograf. Hon kommer att vara med oss hela dagen. Alltså från frissan till en bit in på festen. Ta porträtt korten och fota i kyrkan.. är underbart nöjd!
Duchess: Ja hon har en sida.. jag ska kolla upp adressen bara.. :)
Tårta, jag vet hur den ska se ut men jag har inte börjat fundera på innehåll och sånt än eller vem som ska göra den..
Japp bröllopsnatten har vi fixat ska på i en minisvit på stadshotellet här i Västerås.. kostar 1695 och då ingår; champange, frukt,morgonrockar och frukost på rummet.. När min kompis bodde där när dom gift sig (dom hade också minisviten) så stog personalen i entren med en liten bricka och två glas champange åt dem när de kom.. fast de inte sagt vilken tid de skulle komma.. de va fint gjort tycker jag..