Inlägg från: lightfish |Visa alla inlägg
  • lightfish

14 juli 2007

pruppa

Det är gratis, vad jag vet, att gifta sig i vilken kyrka som helst som tillhör Svenska Kyrkan så länge man är medlem så att säga. Det är om man ställer krav på en speciell präst som det kan bli en utgift...alltså att man ska ha prästen från sin hemkyrka så att säga.

• lightfish

För att kunna hålla reda på alla, en lista kanske som det finns i nästan alla andra trådar

Lightfish, Sthlms innerstad, kyrkligt (kyrka kommer snart ;))

• lightfish

Fick inte min gubbe vara kvar?

• lightfish

Duchess

Du är snäll du :) Tack! ;)

• lightfish

Örebroare

Om du verkligen vill ha den fina tunga odansvänliga klänningen så tja, då får du nog köpa en till...

Eller så löser du det som jag gjorde: hittade en som var jätte vacker, passade mig och min personlighet perfekt samt är bekväm hela dagen; från kyrka till dans :D

• lightfish

Sådär ja, nu har även vi en kyrka :)

Lightfish, Stockholm, Gustaf Adolfskyrka, 14:30
    Gabbies, Västerås, Skerike kyrka
    Duchess, Linköping, ev. Veta kyrka
    Örebroare, Örebro, Fellingsbro kyrka
    Pebbles, Stockholm, Seglora (prel.bokat i väntan på rätt festlokal...)
    Bruden2007, Tygelsjö (utanför Malmö Tygelsjö kyrka
    E h C, Lund, borgerligt utomhusbröllop

• lightfish

Duchess

Nja.. Vi fick näst sista tiden..men vi fick en tid :D

• lightfish

Hej brudar ;)

Vi kommer inte ha kuvertavgift, delvis för att vissa helt enkelt inte har råd och dels för att tja...vi behöver inte det.

Tycker det ska bli skoj med bröllopsgåvor, om vi nu får några :D Vi har ganska mycket nu men vore kul att få byta ut till exempel porslin. Men det viktigaste är att våra nära och kära är där, inte deras gåvor.

• lightfish

Elisabet hjärta Christian

Fin hemsida :) Kul att ha något där människor kan gå in och kika lite :) Vi ska också lyckas snickra ihop något men min N är lite kräsen när det gäller design.. :(

Hoppas du har en bra helg annars? :)

• lightfish

Hej där! Ja, vi har lite dålig aktivitet tycker jag! Men jag har typ slutat skriva eftersom jag aldrig får något gensvar på det jag skriver ;)

Så här hemma ligger den en stor hög med bröllopstidningar som gås igenom för blommor och små detaljer :)

Klänningen är redan köpt och jag är såååå nöjd :D

Svar på tråden 14 juli 2007