Inlägg från: Elisabet hjärta Christian |Visa alla inlägg
  • Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007

Nu har jag börjat titta på hotell sviter. VI har tagit beslutet hr hemma att ha sviten från lördag till måndag. för på lördagen kommer man ju antagligen vara lite trött när man väl kommer till hotellet (vill inte lämna festen bara för att komma till sviten). så då passar det att vara kavar i två nätter

Duchess: du får går in och leta i Linköpingstrådar för tips om bra ställen.

Vi har inte heller någon deadline för när festen ska vara slut. Men att hinna med håruppsättning och fotografering innan så tar det tid.

Duchess: det tar några timmar, minst tre kommer jag att räkna med, vet att det tog evigheter när jag var och satte upp håret inför min studentbal

det verkar verkligen som om jag har dyslexi, det har jag inte jag bara skriver lite slarvigt och fort

Örebroare: ja det är ganska smala klackar men de är inte så höga. min m2b är bara 1 dm längre än mig. Det beror dock inte på det utan att jag ska kuinna gå i dem i en hel dag

Duchess:

tack, jag går i högklackat varje dag, så mina fötter är härdade . Klacken var dock inte så hög nu ftersom det kommer att bli många timmar. Man kan dock köpa små kuddar att sätta under fötterna, ett tips till alla, oavsett smala eller breda klackar.

Duchess: jag håller med om ditt utlägg om ekonomin. Vi tycker att det är EN dag av vårt liv. det är vår kärlek som firas och det behöver den inte göra på ett slott. Vi är ett av de paren som hade kunnat ha ett tre dagars bröllop på slott, ekonomiskt sett, men man måste ju vara lite realistisk. Det är det som är skönt när man trots pengar hade en uppväxt som har varit väldigt sund. (och det ärju just därför som det hade varit möjligt idag)

En grej till: jag förstår inte de som LÅNAR penar till sitt bröllop (okej av föräldrar) MEN av en BANK!!!!!!!!!

Duchess: alla gör på det sättet som passar dem. Ni verkar ha en sund inställnig till att det ska gå bra och betala tillbaka, framförallt nu när ni kommer få färre utgifter.

Hade det varit jag hade jag hellre väntat ett halvår och betalt allt själv. Men alla gör vi våra val och jag ser inte ner på någon för det

Svar på tråden 14 juli 2007