14 juli 2007
Duchess:
Vet du något om hur det kommer att bli då? Får du vara med och önska?
Tycker för övrigt att det låter bra, passar väl perfekt för sånna kontrollfreak som oss!!!
Duchess:
Vet du något om hur det kommer att bli då? Får du vara med och önska?
Tycker för övrigt att det låter bra, passar väl perfekt för sånna kontrollfreak som oss!!!
Men vad ska ni ha för färgtema? Kan de följa det?
Jag håller med dej, man får passa sej så man inte fastnar i detaljer och glömmer det viktigaste av allt! Jag har faktiskt bett min M2b att påminna mej om det, fall att jag glömmer det ibland och går upp för mycket i planeringen...
Jag var helt knäckt för några dagar sen när min barndomsvän plötsligt förlovade sej och bestämde att de skulle gifta sej före oss dessutom har de bokat samma festlokal som vi... jag vill ju att allt ska bli så perfekt, så det kändes jättetungt, vet inte riktigt hur jag ska göra. Men då är det iaf bra att ha en jordnära sambo som ser lite positivare på situationen...
Idag fyller jag år. Dessutom har min blivandes pappa fyllt 50, så det här är fjärde dagen vi firar! Bara på med nya klänningen från London och leendet idag igen!!!
Hur viktigt tycker ni det är med lokalen, min barndomskompis ska alltså ha samma festlokal som vi hade tänkt fast hon gifter sej 26 maj (vi 14 juli). Jag tycker det känns lite tråkigt, men min M2b tycker att jag överdriver. Vad tycker ni?
Absolut inte, det är roligt att vara ute i god tid!
Vart ska du gifta dej nånstans?
som du såg i min andra tråd så har jag provat klänningar idag, för första gången! (och vi gifter oss ju samma datum)
Det var så himla roligt!!! Och om man vill hyra klänning så kan det vara bra att vara ute i god tid så ingen annan bokar upp den!
Som du kanske ser i mitt nickname så är jag Örebroare, jag ska gifta mej strax utanför och förhoppningsvis ha festen här runtomkring nånstans, det har vi inte bestämt än!
Vet du ungefär hur många gäster det blir?
Det är verkligen jättesvårt, vi har nog tänkt mellan 80-100 personer. Men tänker ni ha barn med? För vi tänker ha ett barnfritt bröllop och då minskar gästlistan ganska mycket!!!
Vad har ni bokat för typ av lokal då?
Åh, det låter jättehärligt! Vi har inte bestämt än, har kollat på många olika ställen, men i min favoritlokal (som vi också har prel.bokat) ska min barndomsvän ha sin bröllopsfest en och en halv månad tidigare (läs ovan)... känns tungt, så nu får vi leta igen!