14 juli 2007
An1: www.nixa.se modell 458 är min, eller ja jag har ju inte beställt den ännu men det lutar åt det
An1: www.nixa.se modell 458 är min, eller ja jag har ju inte beställt den ännu men det lutar åt det
lightfish: angående tårta blir det nog från ultimatecake.se
kanske något såbnt här:
ultimatecake.se/bilder/06sep09d.jpg
lightfish: tack, ja de har verkligen mycket kul, kasnke blir det en tårta av det lite roligare slaget vi få se. Har iaf mailat och frågat om pris per person. så vi får se vad det kostar.
lightfish: 40 kronor per bit ska hon ha så det är ju inte dyrare än någon annanstans. Så nu har jag bokat
10 månader/301 dagar kvar
denna gillar jag med: www.ultimatecake.se/bilder/06mar04.jpg
Örebroare: vi vet inte ännu med fotograferingen, min bror har en kompis som är fotograf. Kanske ber vi henne och kan få ett hyfsat kompispris. Sen tänker jag bara be om bilder på CD. kasnke 100 stycken. och själv fixa framkallning på något ställe. Albumet gör jag själv.
Gabbies: får jag fråga, vad har ni diskuterat för pris?
Gabbies: U got mail
Duchess: vad kul att ni har hittat en kyrka, alltid skönt när man kan pricka av saker
OCh middag med tostmastersen....oj, jag har inte frågat min toastmadame ännu. Hoppas verkligen att hon vill....kan mest bara se mig henne av våra 80 gäster
Örebroare: åh vad kul du får berätta allt om den. Vi/jag skulle också åkt dit men var tvungna att åka på begravning, så jag har varit i skåne hela helgen.
Fick däremot 12 diamanter av min morfar som är fd guldsmed. Så de ska jag använda till min ring
Örebroare, 21 år, Örebro, tillsammnas i drygt 6 år, förlovade i drygt 3 år, Fellingsbro kyrka, Dylta festmagasin.
Catte, 30 år, Västerås, tillsammans i 6-7 år, förlovade i 6 månader, Skerike kyrka, Elite stadshotell.
Gabbies, 24 år, Västerås, tillsammans 4 år, förlovade 2 år och 6 månader, Skerike kyrka, Finska föreningens lokal Lövudden
Lightfish 27 år, Stockholm. Tillsammans i ganska exakt 2.5 år, förlovade i snart 3 månader. Gustaf Adolfskyrkan, Kungliga Borgen.
Duchess, 36 år, Umeå. Tillsammans drygt ett år, förlovade i 2 månader. Vigsel i Veta Kyrka (Lkpg), bröllop Sålla kvarn.
Aoua, 25 år, Mjölby. Tillsammans i 10 år (gifter oss på 11-årsdagen) Förlovade i 6 år. Vigsel i Blåviks kyrka, festen Lugnalandet
*Candy_lover*, 25 år, Härnösand. Tillsammans i 2 år, förlovade i 1½ månad. Vigsel i domkyrkan i H-sand, fest hemma på gården.
ELisabet hjärta Christian, 24 år, Eskilstuna.
Tillsammans i snart 6 år, förlovade i drygt 3år.
vigselplats inte bestämd, men det blir utomhus, festen på "logen i Lund"
jag har bokat ultimate cake (tårtfirma med amerikanska tårtor) till vårt bröllop 14/7 förutom det har jag också fixat detta:
Festlokalen är fixad, vigselförrättare bokad. klänning hittad men ej beställd. catering så när på bestämd. Skor köpta. pengar sparade, varje månad.
störrsta problem just nu är att vi inte har hittat var vi ska ha vigseln...
Hur går det för er, hur långt har ni kommit och vad är ert störrsta problem?
Örebroare: vad kul!!! jag har bestämt frisyr (tror jag) jag har långt lockigt hår, så jag ska ha det i en halvuppsättning med det översta upp och långt hängde på ryggen, oj så svårt att förklara
Örebroare : mitt är också jättetjockt och varmt.... har inte tänkt på det...
Örebroare: jag har alltid tänkt mig en halv uppsättning, så det kommer nog att bli det iaf. om inte frisören får någon annan uppenbarelse...
eftersom denna tråden snart stänger startade jag en ny:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1903509.html