Inlägg från: aquawoman |Visa alla inlägg
  • aquawoman

9 September - del 3

13.00 - kabo, Herrestads kyrka, Uddevalla
    14.30 - brud sept.06, Ingarö Kyrka, Värmdö
    15.30 - Misselina, Nya varvet, Göteborg
    16.00 - Aquawoman, Jakobstad, Finland

• aquawoman

Noiva, du skrev i tråd 2 att ni gjort chokladlöv! Har ni ngt bra recept på detta? Vi har också brunt som tema och kommer att ha choklad i olika former...mums

• aquawoman

Tack Noiva för tipset med chokladlöven, skall definitivt pröva detta!

• aquawoman

Ja hör ni brudar, tiden den flyger iväg!

Är det någon annan som börjar känna av små fjärillar i magen bara vid tanken på den 9/9? Vi var på min bäste väninnas bröllop i lördags och då "slog" det mig på fullaste allvar att om två veckor är det vår tur....ojoj...så nervös jag blev! Att jag fällde glädjetårar i kyrkan berodde dock på att seremonin var bara sååå härlig och lyckan strålade om min väninna och hennes man!

Vi kämpar annars på för att få allt klart. Det mesta är på hälft vad gäller, dekorationer till fetssalen, programhäften och vigselprogram. Men mina underbara mostrar har lovat att komma och hjälpa mig med jättemycket imorgon så jag tror att det löser sig! Men att m2b är bortrest denna vecka gör ju inte saken lättare.

Jag skulle just nu kunna betala dyrt för en "supernanny" åt lillkillen som yr runt här Ni kan bara ana vad en 1½ åring hinner med...Vi var för en stund sen och prövade fracken som han ska ha en sista gång....ojoj så stilig krabat han blev. Pappa får konkurrens

Svar på tråden 9 September - del 3