• Kabo

9 September - del 3

Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!

• Svar på tråden 9 September - del 3
  • Kabo

Cateringen ja.....har mailat fram och tillbaka med stället vi har kommit överens med. Nu kommer det fram (när jag har skickat iväg förslag på kontrakt till honom) att dte där med diskningen inte är något som har diskuterats utan om de ska diska efter maten så får vi diskutera det till en "rimlig kostnad". Trodde att det var en självklarhet att de skulle fixa det eftersom jag skrev att jag antog de skulle göra det redan när jag bad om prisförfrågan! Dessutom fick jag reda på att de har sålt stället - eller att de får nya ägare 1 augusti! blev riktigt nervös där ett tag, men så lugnade han mig med att företaget kommer fortfarande heta samma ohc nuvarande kock kommer att vara kvar - det är bara ägarbyte. Alltid något!

Denna månad får vi uruselt med pengar i lön så det är med nöp och näppe som vi klarar räkningarna Hoppas att vi får en stor lön nästa månad så att vi kan få ihop de 8 000 kronorna som fattas - men det vill till. De bästa månaderna hittills har vi kunnat lägga undan 5 000 :- Håll tummarna!

• Kabo

Just det ja, när det gäller papper till vigsel- och festprogram så är det äntligen inköpt! Nu är det bara att få de sista namnen på solisterna/kvartett eller kvintettt eller vad det nu blir i kyrkan Sedan är den biten avklarad!

På Tisdag bär det av till sömmerskan för att sy in klänningen över bysten och justera längden

• Kabo

Idag har jag suttit och skrivit ut 50 ex av vigselprogrammen
    samt 45 exemplar av insidan till festprogrammen - nu är det "bara" omslaget kvar till festprogrammen, skriva ut bordsplaceringsskyltar samt göra bordsplaceringen - fast det sista får vänta eftersom vi inte har fått svar från alla ännu! O.S.A är satt 1 augusti....

• Kabo

Idag sitter jag och skulle egentligen vilja skriva ut försättsbladet till festprogrammet, men det kan jag inte göra riktigt ännu!

På baksidan av programmet kommer vi nämligen att skriva ett "Tack" till all som har medverkat på något sätt och längst ner sätter vi våra namn samt det efternamn som vi kommer att heta - problemet är bara att vi inte har kommit överens om det ännu!
    "Aronsson" eller "Bodin"

• Kabo

Vilka tider gifter vi oss???
    Kan Ni ite skriva in Er så att vi hamnar i tidsordning?

13.00 - kabo, Herrestads kyrka (Uddevalla)

• Kabo

Skriver bara in att bud sept 06 är på värmdö...

13.00 - kabo, Herrestads kyrka, Uddevalla
    14.30 - brud sept.06, Ingarö Kyrka, Värmdö
    15.30 - Misselina, Nya varvet, Göteborg

• Kabo

Jag gjorde så fort jag bara kunde med den efterföljden att vår hinderprövning gäller t.o.m 9/9-06 Lite festligt faktiskt

Svar på tråden 9 September - del 3