Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

9 September - del 3

brud sept.06

Jätte härligt att du fått en lyckad möhippa

Själv misstänker jag allt vad mina väninnor säger nu.....

• Bröllopstokiig

nja, jag har sagt till min sambo att imorgon ska vi städa och greja med festhäftena. Imorse sa jag till honom att han nog ska börja tänka på sina kläder, strumpor och sånt. "Ja, men det kan jag ju fixa imorgon!". Morsan var också lite pillimariskt igår när jag hälsade på. Det måste bli imorgon eller nästa lördag! Det är dom enda som funkar.

• Bröllopstokiig

Igår var vi på "genrep" i kyrkan. Som vanligt håller min M2b på och spexar - även när vi övar "löftena". Jag kunde knappt hålla mig för skratt och Prästen sa till Janne att det nog går bättre om han (janne) är lite mer allvarlig. han frågade även Janne om han vill egöra omdet för att att öva på att vara allvarlig.

Som tur är har vi träffat prästen tidigare och han vet att janne ofta håller på att skämta och småretas, koma med halvtaskiga kommentarer på skoj och prästen ser inget ont i det.

Som tur är så litar jag också på att han kommer att vara allvarlig när det väl gäller. Det "enda" jag är lite orolig för är att han "springer" in i kyrkan i stället för att skrida fram

• Bröllopstokiig

Hej på Er!

Hade också velat ha 2 september från början, men med facit i hand så känns det bra - med tanke på vädret att vi väntar tills kommande lördag Håller tummarna för fint väder - eller åtminstonne uppehåll med solglimtar när vi kommer ut från kyrkan!

Svar på tråden 9 September - del 3