• nenne78

Aktivitet i bussen?

1 x 2 tipspromenad var väl en bra idé? Det ska nog vi ha...

• nenne78

fast inte promenad dock, eftersom man ska sitta ned i bussen *s*

• nenne78

_cinderella_
    det kan ju bli värsta "fångarna på fortet"! Kanske inte så populärt hos chauffören att få 120 kg faster Grus-Britt i knät efter att hon trillat ner från fråga 5 på bagagehyllan...

• nenne78

big time!

aahh! jag får såna roliga bilder i huvet...

förlåt TS - jag hjälper inte till här särskilt mycket nu... din toastmaster kanske kan ge dem papper och penna och sen får de skriva en massa saker som ni sen ska få läsa på er 1-åriga bröllopsdag? typ lyckönskningar eller så... ananrs tror jag på tipsprom...åkningen.

• nenne78

med storblommig klänning och nedhasade stödstrumpor

• nenne78

vad skönt, jag lånar gärna några av idéerna till vår transport också om det är OK. Lycka till!

• nenne78

ja, det kanske är sant. Det räcker nog kanske att toastmaster/madame berättar lite praktiskt och sen får alla slappna av en stund. Vår väg bestär mest av skog så det är inte så mycket att titta på....

• nenne78

det kanske räcker med vinglaset och att du har en soft CD som spelar fin musik

barry white
    daniel lemma
    beatles

lite väntrumsmusik fast med kärlekstema

Det finns så många sånger som man inte kunde ha med i kyrkan eller går att dansa till senare, och det blir ändå inte helt tyst om nu folk antingen vill njuta av stunden eller har tråkigt.

• nenne78

förhoppningsvis

*S* hela havet stormar!! HHAHA! vad händer den som blir utan plats, släpps den av? Tur att jag inte åker med, för jag är USEL på det! När jag bodde ihop med en kompis så lekte vi den vi två och hon sjöng. Jag fattar fortfarande inte att jag förlorade hela tiden!

• nenne78

förhoppningsis

OH värsta straffet *S*

Svar på tråden Aktivitet i bussen?