HJÄLP. dessa jävla könssjudomar
Åh snälla ni.. någon som varit i min situation och kanske kan lugna mig? här sitter jag, äckligt infekterad av någon oren kille, (okey jag får ju faktiskt skylla mig själv också).
Fan att man inte använder kondom, åh, nu är jag här i smutsen, med både klamydia och kondylom. Usch jag hatar mig själv. Äcklig.. har nog med bekymmer så kommer detta. suck
Men vad gör man. Jag var på en undersökning och hon konstaterade Kondylom dessa "könsvårtor" som det så vackert heter också, huh, och en vecka senare fick jag beskedet kondylom.
Nu kommer mina frågor jag hoppas att någon ängla själ kan svara mig på.
Jag ska tydligen till en gynekolog som ska BRÄNNA, FRYSA eller ta LASER på dessa könsvårtor?!?!!??! eller någon frätande vätska!!! HALÅ hur ont kan inte det göra egentligen?!?!?! åhh har någon av er där ute varit med om detta?? jag är livrädd för att göra det... då jag tyckte det gjorde svinont bara barnmorskan gjorde den vanliga udnersökningen (började till och med blöda kraftigt då).
Åhhhhhhhhhh faaaaaan. Dom försvinner ju tydligen ändå inte utan man bara behandlar dem sådär! usch. Då är ju klamydia rena barnleken antar jag, får ju bara antibiotika och sen ska det väl vara ur världen??? åh jag som trodde att kondylom skulle vara en "fis i rymden"..
Nu sitter jag här och är livrädd.. och jag har enbart mig själv att skylla..
Hoppas någon kan svara mina frågor..
Tack för att ni finns....