Inlägg från: ärja |Visa alla inlägg
  • ärja

uppsalabrudar 2007

vi ska oxå gifta oss nästa sommar i Järlåsa kyrka. Så långt har vi kommit i våran planering då vi är ense om ett bra datum. Att det ska vara så svårt att hitta ett datum som vi båda gillar. Sälv gillar jag 2/9 men det går inte gubben med på. Han vill ha ett sommarbröllop och menar att september är höst. Men det är det väl inte?

Men det börjar bli dax att börja sy klänningen nu....

• ärja

Princess Leah

Har bara sytt en klänning innan och det utan mönster. Men det gick bra och var jätteroligt. Det blir liksom billligare oxå då vi har en begränsad budget. Råkade kika in på www.rembo.dk eller om det var www.rembo.de. Vilka fantastiska klänningar de har där.
    Man vågar nog inte änns tänka på priserna...

Jag vill ha solrosor i massor på vårat bröllop. Älskar solrosor!

Du verkar ha koll på läget. Hur dyr är Lena på taket? Har ni jämfört med många andra? Det blir ju maten som blir den stora konstnaden för oss och vi måste tyvärr snåla. Och det är inget roligt!

Bara 1,5 timme kvar tills jag slutar och får åka hem och krama på min sovande älskling.längtar..

• ärja

Halvar

1500kr verkar inte så blodigt för alla trycksaker. Jag är inne att göra sakerna själv men det blir ju en hel del jobb.
    Hur många gäster kommer ni ha då.
    Vilket tryckeri annvänder ni?

• ärja

Halvar

Det är riktigt beroende framkallande med BT. det är ganska mycket väntan på jobbet och då är ju BT perfekr att underhålla sig nätterna igenom.

Ska kolla upp Ink´n art. sov så gott. har ett par timmar kvar.

Svar på tråden uppsalabrudar 2007