• fia carlberg

Ni som anv Ole henriksen!

Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!
  • vixen not a tramp

Finns massor med trådar!
    www.brollopstorget.se/Forum/search.php&QSort=&pagesize=10&QPhrase=&QAny=&QWithout=&QField=&QDate=&QDB=forum.index&ADVANCED=1&SUBMIT=.%3AS%F6k%3A.&community=&forum=&category=&trade=&area=

• pickolina

Eftersom fia redan finns i tråden där vi diskuterar OleH så antar jag att hon med denna tråd ville få andras uppmärksamhet och få höra flera personers åsikter?! :)

• pickolina

WOW! Har sökfunktionen börjat fungera.... :D HELT OTROLIGT!

• fia carlberg

Pickolina

Japp det har du rätt i. Men nu har ja sån beslutsångest.. vill du hjälpa mig? Behöver nån spm puffar mig i ryggen så ja kommer till skott och beställa så jag förhoppningsvis får produkterna nästa vecka =)

Mia.maria

tack för att du svara

• onsdag i oktober

Jag blev så sugen på att pröva produkterna så jag kilade iväg till en hudvårdsstudio. Hade tur eftersom en representant från O.H. var och utbildade personalen just den dagen. Hon rekommenderade en hel drös av produkter (så klart ). Har bokat ansiktbehandling till imorgon så då ska jag titta närmre på vad jag väljer.

Sett i den andra tråden att ni beställt via nätet men jag tänkte känna på produkterna lite först.

• fia carlberg

Åh va härligt me ansiktsbehandling!.. återkom gärna och berätta vad du tyckte om produkterna!

• onsdag i oktober

Ska vara där imorgon kl: 14.00. Längtar...

Hör av mig sen

• fia carlberg

onsdag i oktober

hur gick det på ansiktbehandlingen?

• onsdag i oktober

Jo det gick bra

Produkterna känns jättesköna och luktar ljuvligt. Jag gjorde en behandling med AHA-syra. Svårt att säga resultatet. Bestämde mig i alla fall för att testa ett provkit för normal till torr hud. Har använt det igårkväll och imorse. Känns bra men allt för tidigt för att utvärdera.
    Återkommer.

Hur går det för dig?

• fia carlberg

Det låter ju jättebra!.. va kul att du gillar hans produkter, än så länge iaf =)

hehe, ja du.. velig som jag är. Sitter just nu på EDS, har bestämt mig för vilka produkter iaf, men kan inte bestämma mig om jag ska göra en stor order eller två mindre.. med tanke på tullen.
    Tror du att det har nån betydelse hur stort och tungt paketet är?.. kanske är lättare att slinka igenom med två mindre?

Svar på tråden Ni som anv Ole henriksen!