Ni som anv Ole henriksen!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
Vilka produkter har du anv och va tyckte du om dem?
Tacksam för svar!
Jag har prövat Pure Perfect som nattkräm. Rekommenderas dock först när man är över 35 år eftersom den är mer antirynkaktiv. Ger mycket fukt.
Jag har serum (kommer ej ihåg namnet och är inte hemma nu) under min Nature me dagtid. Funkar för mig.
nippon och Hm..
Om man är torr och krämen inte räcker så kan man ju bla anv oljan under....
Hm..
Ett mellanting mellan herbal day och sheer transformation är vitamin plus.
Läs på hemsidan igen för jag känner inte igen det du skriver... Invigoration rekommenderas framförallt till torr och känslig hy nattetid och till en fetare hy som behöver extra fukt. Inte alls som du skriver specifikt för oljig hy alltså...snarare tvärtom.
Jag har normal hy säger de "som vet".. :) Men jag blir lätt torr, flagnar bla och samtidigt lätt fet... Å är dessutom känslig/allergisk. Jag anv on the go, pick me up och vitamin plus.... Är jätte nöjd. Dock har jag haft en period med lite mer finnar än vanligt..vad det beror på vet jag inte exakt eftersom det är flera saker som kan ha påverkat... Just nu testar jag dock produkterna för normal/fet hy för att se om det kommer vara positivt eller negativt....
Hur som helst, förutom finnarna är huden bättre och finare än på massvis med år...och detta är de första produkterna som fått bot på mina flagor bla....
Ska bli spännande att få jämföra resultatet med andra produkter inom samma märke nu.... :)
nippon
Måste bara hålla med dig... Jag går nästan alltid osminkad nu... Lite concealer under ögonen och KANSKE lite mascara... Har varit superskönt att slippa allt kladd i ansiktet när det varit så varmt.... Å snabbt fixat oxå.. Hehe... :D
Hm..
Förlåt, nu var det JAG som slarvläste... Invigorating rekommenderas till normal/oljig hy.. Men det är även just den som rekommenderas till acnebenägen hy, normal/torr hy och känslig hy. Dvs den rekommenderas som nattkräm till ALLA hudyper och inte specifikt till en oljig hy.... :)
Jag har ögonkrämen med rött te och det är den bästa ögonkrämen jag har haft. Den har minimerat mina linjer under ögat. SEdan tycker jag kanske att mina mörka ringar har minskatt. Synd att du blev röd av den "onsdag i oktober"..
Tack Pickolina,
Jag känner som du att detta är nog det bästa hittils jag testat. Tyvärr testat en del olika de senaste åren. Men jag märker ju ganska så fort en skillnad på min hud då den reagerar med att bli torr och rödflammig. Så denna krämen nurture me är faktiskt den enda på flera år som inte gör mig flammig och brännig. Jag känner mig så ren.....!
Tack för att du svarade! Roligt att läsa om fler som är nöjda eller missnöjda!
Jag ska nog ta och beställa en olja, vilken olja har du? Det finns ett serum truth serum och en blackcurrantolja va? Har du testat något av dem?
mvh
Nu har jag slängt iväg en beställning till Essential day spa, håll tummarna det går bra!
Jag testar på Skin insulator och Black currant oil. Börjar lite nätt!
Ha det bra alla och vad bra med tips här!
Tack för svaren nippon och pickolina
Får nog göra så att jag provar vitamin plus eller invigorating på natten istället men vi får väl se hur det går.
Vill ju verkligen satsa fullt ut på denna serie nu.
Pickolina har ju blivit Oles alldeles egna expert, kanske borde du söka jobb där ;)
å jusste nippon berätta hur det går med dina produkter som du nyligen beställt, kanske något för mig ;)
Haha... Nej absolut ingen expert... Jag har bara för mycket tid att fördriva och läser mycket som fastnar... Hihi... :)
Jag försöker själv hitta rätt produkter för just min hy men jag gillar Oles produkter så istället för att testa ett nytt märke (igen) så tänkte jag exprimentera mig fram och se...
Har nu anv produkterna för normal/oljig hy ett par dagar... Porerna har blivit ännu mindre och finnarna börjar försvinna... Yey... :D Däremot så är de kanske lite för uttorkande och jag blir lite fetare i hyn under dagen... Hmmm... Tja, vi får se hur det blir...huden kanske måste vänja sig eller så får jag försöka hitta en bra blandning av alla dessa produkter... :)