Inlägg från: rbkzandra |Visa alla inlägg
  • rbkzandra

2 september!!

Jag med! 2:e september i Norra Skåne Emmislövs kyrka en av sveriges äldsta och inte stor den är helmysig! Festen hålls I Broby där vi bor bara 4 kilometer ifrån kyrkan.

En liten parantes är att min första stora kärlek som jag har en 11 årig dotter med han gifte sig den 2:e sept. förra året (borgeligt) har jag inte tänkt på förrän min dotter sa det OOps! Hans fru tyckte att de var läge för mig att byta datum *spela roll* men men. De e MIN dag lika mycket som hennes dag när hon gifte sig

• rbkzandra

Inte så mycket kvar att fixa nu. var o provade make o hår med mina tärnor i onsdags. blev så bortskämda och omhändertagna samtidigt som de var skrattfest! hon offrade nästan 5 timmar på oss gjorde oss jättefina och finare lär vi väl bli Hon kommer hem till oss o fixar oss ALLA TRE FÖR 1200:- inkl sminkning ögon på tärnor, och hel make på mig. SÅ BILLIGT! Trodde inte mina öron då hon var superduktig! Men gör det för att det är skoj sa hon.

• rbkzandra

vidare så är det mesta klart ska sitta ikväll med min syrra och klippa och klistra 250 st sidor i vårat program, men de går nog efter nåt glas vin hihi. lycka till alla fortsättningsvis

Svar på tråden 2 september!!