• Leiha

2 september!!

Jag ska gifta mig!!!
    (Alltid lika kul att få skriva/säga!) =)

2 september ska det ske. Vi valde detta datum i mars. Inget speciellt datum för oss utan mest för att det "passade". I förrgår fick jag veta att det var min farmor och farfars bröllopsdag!! Jätteroligt att det slumpade sig så!

Är det kanske någon fler som gifter sig på samma dag?

• Svar på tråden 2 september!!
  • axelssonasp

hejsan.. vi ska också gifta oss då, mest för att det ¨va ett passande datum.. börjar bli lite nervös/stressad nu, inte många dagar kvar..

• Anneofgg

Tjaba!
    Vi gifter oss också den andra september på Brännlands Värdshus. Det börjar kännas pirrigt måste man säga..det är inte så mpnga dagar kvar, som sagt...

Min syster gifte sig också samma dag för 10 år sen... (men detta var inte en bidragande faktor till att vi valde 2 september)

//Anne

• Längtansfull brud

Hej!

vi gifter oss också 2 september... jippi!!
    vi valde det för att det var då det var ledigt i Österhaninge Kyrka. Vi kommer att ha festen på Sjöliden, halvägs ut till Dalarö.

Hösten är härlig och all semester är över och alla kan komma. Bara 2 som tackat nej :) Så det är ett bra datum och det förlänger sommaren lite mer....

Ända sommaren jag önskar var över nu hihihi

• rbkzandra

Jag med! 2:e september i Norra Skåne Emmislövs kyrka en av sveriges äldsta och inte stor den är helmysig! Festen hålls I Broby där vi bor bara 4 kilometer ifrån kyrkan.

En liten parantes är att min första stora kärlek som jag har en 11 årig dotter med han gifte sig den 2:e sept. förra året (borgeligt) har jag inte tänkt på förrän min dotter sa det OOps! Hans fru tyckte att de var läge för mig att byta datum *spela roll* men men. De e MIN dag lika mycket som hennes dag när hon gifte sig

• lolabe

Nix, gifter mig inte själv då men däremot ska vi på bröllop den dagen Vi gifter oss 19 aug.

• 060909

Jag gifter mig också den dagen!! Det blir i en liten håla i Småland där jag kommer ifrån. Mina föräldrar gifte sig i den kyrkan för 30 år sedan och det är samma präst som ska viga oss. Det känns jätteroligt!

• 060909

Jag igen... Vi tänkte gifta oss den 9 september, därav signaturen, men då kunde inte prästen så det fick bli den 2:a.

• axelssonasp

060609
    hej jag ska oxå gifta mig i en liten håla i småland den 2 september, var ska du gifta dig? jag ska gifta mig i min hemförsamling uråsa, där jag är döpt och mina föräldrar är gifta..

• Novia_2006

Jag ska också gifta mig den 2 september i oscarskyrkan i Stockhlm

34 dagar kvar!

• schump

jag ska också gifta mig 2 september. känns ganska stressigt nu

Svar på tråden 2 september!!