• Leiha

2 september!!

Jag ska gifta mig!!!
    (Alltid lika kul att få skriva/säga!) =)

2 september ska det ske. Vi valde detta datum i mars. Inget speciellt datum för oss utan mest för att det "passade". I förrgår fick jag veta att det var min farmor och farfars bröllopsdag!! Jätteroligt att det slumpade sig så!

Är det kanske någon fler som gifter sig på samma dag?

• Svar på tråden 2 september!!
  • Lyckligt gift!

Arrrggg...!

Glömde en rad..:

Fyll varandras bägare, men drick inte ur samma bägare.

Attans...

• Ingela Lagström

Jag bor oxkså i Göteborg, jag är helt övertygad vädret kommer vända nu och bli fint!! Fast vi ska ju gifta oss i Skåne, hoppas det är bra väder också där.

Det är okej om det regnar lite, men de senaste daganas skyfall, har jag ingen lust med. Tänk om det kommer ett sånt just när man ska gå ut fråm kyrkan??

• Lyckligt gift!

Ja...va fina vi blir i håret då

• Ingela Lagström

Man får nog ha med ett paraply i beredskap.

• Tesso

En av mina tärnor ska läsa följande dikt:

När man blir riktigt drabbad ger kärleken ett rus. Man blir ung o vacker o världen skön o ljus. När kärleken går på djupet finns där något mer man lär, i mötet med den andra får man veta vem man är. En kär lek som blir allvar men aldrig tynger ner, ett ändlöst "ta emot" ju mer som man ger. Ja kärleken är en gåva och inget som man tar. Men med tillit och respekt kan den stanna kvar.

Den tycker jag är väldig fin.

• Leiha

Mamma hade hittat någon själv som hon skulle visa mig imorgon. Hon trodde att hon hade hittat någon som även passade mig.

Annars då? Hur känns det så här nu när det bara är knappt 6 (!!) dagar kvar? Jag är pirrig som få och lite småstressad. Jag har gjort klart alla program i publisher. Och jag hade tänkt att skriva ut dom på jobbet då jag inte har en skrivar som kan skriva ut på två sidor. Då visar det sig att ingen dator på jobbet har publisher!! VAA!! Så nu får jag gå den långa vägen iallfall... Men det känns som ett ganska litet bekymmer. Nu är det mest renovering som tar tid fakriskt.

Men få höra nu! Hur går det och hur känns det för er andra???

• Jonsson-wannebe

Får jag hoppa in här?

Gifter mig oxå den 2:e, men har inte sett er tråd förrän nu...

Leiha - varför inte skriva ut 1 ex hemma och kopiera klart på jobbet, bara lägga i rätt ordning och sen ställa in "2 till 1", vips så är det klart. Så gjorde jag...

Jag är superstirrig! Har långa, långa listor överallt vad som är kvar att göra...det är ju så mkt som inte GÅR att göra förrän dagen innan!!!

Kul och förväntansfullt hur som helst, bara solen ville titta fram. Ska åka öppen häst och vagn, inte kul att sitta i ett badkar ;)

• Playing the angel

Jag hoppar också in här, vet att jag var med i en 2:a september tråd tidigare... men det var nog inte denna.

Börjar bli riktigt pirrigt. Tyvärr har jag dragit på mig jordens förkylning med allt vad det innebär. Hög feber, enorm hosta. Hoppas bara det hinner gå över tills på lördag. Stannar hemma från jobbet imorgon till att börja med

Allt är nog klart tror jag.. fick dock lite panik idag när jag diskuterade riskastning med min mamma och upptäckte att det stod i vårt vigselformulär att det fick de inte kasta utanför stadshuset. Det tipsade istället om konfetti. Kikade in på www.romance.se eftersom jag vet att de har kort lev tid och fann där en massa olika. Ska bestämma mig under kvällen så det isåfall hinner komma innan vår dag.

• Leiha

Jonsson-wannabe: Jodå det var en tanke, bara det att våra färgkopiator på jobbet kostade multum, men är värdelös när man kopierar. Skriver ut perfekt, men kopierar uselt. Så då känns det som att jag hellre skriver ut hemma och får alla program lika samma! Men tack för tipset!
    Vi ska åka cab från kyrkan så jag ber också till vädergudarna!! Vore sagolikt tråkigt om det blir regn, men men...

Playing the angel: Krya på dig!! Hoppas verkligen du hinner bli frisk! Och tack för påminnelsen! Måste också beställa "ris" imorgon! Ska gå och kolla på djuraffären här i stan om de har annars ska jag beställa. Det var min frisör som tipsade om det. Hade inte ens tänkt på att djuraffärer kan ha fågelvänligt bröllopsris! Smart!!

• Nilla79

Ja nu närmar det sig. Sitter och gör det sista på festprogrammen. Snart är jag klar med dom. Hur har ni andra det?

Svar på tråden 2 september!!