Inlägg från: Nilla79 |Visa alla inlägg
  • Nilla79

2 september!!

Jag gifter också mig den 2 september. I en kyrka i Södra skåne. Längtar

• Nilla79

Min möhippa var med igår. Vi började med femkamp utomhus, sen var vi på musikstudio där jag fick spela in en skiva. Efter det var vi på Laserdome och spelade samt hade trekamp. Jätteroligt. Kvällen avslutades med middag hemma hos min blivande svägerska. Jag hade en kanondag och så underbart roligt.

• Nilla79

Jag försöker att koppla av men kommer hela tiden på något som måste ordnas. Men som tur är gick jag på semester idag. Men oj vad jag längtar till den 2. Lycka till alla! Kram

• Nilla79

Ja nu närmar det sig. Sitter och gör det sista på festprogrammen. Snart är jag klar med dom. Hur har ni andra det?

• Nilla79

Jag har som tur är semester denna veckan. Lämnade också in våra ringar för putsning igår, håller med det känns konstigt utan den på fingret. Jag har också ont i halsen hoppas att det går över till lördag. Håller på att kurera mig här hemma nu. Försöker sova mycket, när det går för jag vaknar ofta på nätterna, kan det vara bröllopsnerver På onsdag ska vi träffa prästen och träna i kyrkan.
    Var och provade klänningen en gång till igår. Jag har lyckats gå ner i vikt sedan sist så dom fick allt sy in den lite. Så jag tror att jag har koll på allt.

• Nilla79

Ja du jag sitter och dricker mängder av te med honung i och så proppar jag i mig halstabletter. Får väl också se till att ta på mig ordentligt med kläder så att det inte blir värre. Lycka till med dansen ikväll.

• Nilla79

Playing the angel - Hoppas att du har blivit frisk. Jag har också kurerat mig hela veckan. Åkte på en dunderförkylning, men det verkar som om den bara! sitter i halsen nu. Får hoppas på det.
    Nä vädret ser ju inte så lovande ut, jag gifter mig i Skåne.
    Lycka till alla brudar imorgon 2/9

• Nilla79

Ingela Lagström, japp vi hade minsann tur med vädret. Har varit på smekmånad så jag har inte varit här inne. Hoppas att ni alla hade en underbar dag.

Svar på tråden 2 september!!