Inlägg från: Ingela Lagström |Visa alla inlägg
  • Ingela Lagström

2 september!!

Här är en till. Vi gifter oss i Skåne. Vi måste hopas hoppas hoppas och be till vädergudarna att just den dagen blir fin och solig, över hela Sverige.

• Ingela Lagström

Vi ska ha Brudmach från delsbo som ingång och Bach nånting till utgång.

Vi kände att vi inte ville ha den blomstertid nu kommer till psalm, eftersom blomstertiden rätt så mycket är förbi i september. Istället ska vi ha Gud har omsorg om vårt släkte... och några mer som jag inte kommer på just nu vad de heter.

• Ingela Lagström

Ja nu har jag blivit rålurad, minsann. I går så kom det en polis hem till oss på morgonen, och jag såg framför mig att jag skulle få skaka galler, och skulle missa bröllopet. Snacka om ångest. Det visade sig ju som tur var att det var möhippa på G. Hade faktist inte anat någonting, trodde de hade planerat till nästa helg eller något. Vi var nio stycken, först tog de mig till en dansskola där vi fick lära oss magdans. Svårt, men kul. Sen så gick vi till en fotostudio där jag blev proffs-makad, och stylad och foick ta lite mer eller mindre vågade bilder som min man ska få sen. Efter det så var vi på restaurang Farellis och åt på Avenyn och sen så gick vi till nattklubben lounge, och festade hela natten lång. Det var den roligaste kvällen jag haft nånsin tror jag. Att dom kunde lura mig så att jag inte begrep nånting fattar jag inte...Hoppas era möhipper blev/kommer att bli lika roliga.

• Ingela Lagström

Shit nu börjar man bli lite nervös, är ni andra det också? Tänk om det regnar, tänk om man snubblar eller slöjan blåser av? Sånt kan ju ockupera ens tankar, fast man inte vill. Nu är det inte så långt kvar ju.

• Ingela Lagström

Ja man har ju testat sin outfit några gånger vid det här laget....

Men jag tycker nog det kan vara lite sol framtill bröllopet så man kan få en shysst solbränna. Det hade passat bra till klänningen

• Ingela Lagström

Själv så softar jag denna veckan. Känns skönt med lite avkoppling. Gör inte ett skit faktist, slappnar av, och inga mardrömmar har jag heller (än??)

• Ingela Lagström

Nån mer som öppnar asken med ringen och provar den varje dag? Jag kan inte låta bli..

• Ingela Lagström

Det finns hur mycket fina dikter som helst. Du kan ju välja en låt som du gillar tex, och ta en vers från den låten, som dikt.

• Ingela Lagström

Jag bor oxkså i Göteborg, jag är helt övertygad vädret kommer vända nu och bli fint!! Fast vi ska ju gifta oss i Skåne, hoppas det är bra väder också där.

Det är okej om det regnar lite, men de senaste daganas skyfall, har jag ingen lust med. Tänk om det kommer ett sånt just när man ska gå ut fråm kyrkan??

• Ingela Lagström

Man får nog ha med ett paraply i beredskap.

• Ingela Lagström

Nu är jag gift. Ja väderet såg inte så lovande ut dagen innan. Men vilken tur vi hade nere i Skåne Nilla. Det var ju strålande solsken nästan hela dagen ju..

Det hade man aldrig trott med tanke på alla översvämmningarna som varit innan.

Där hade vi tur kan man säga..

Här är berättelsen om vårt bröllop för er som vill veta..

ingela-stefan.weddingannouncer.com

• Ingela Lagström

Åh vad fina ni är på bilderna.

• Ingela Lagström

Åh vilka fina bilder du hade. Idag firade vi en veckas jubileum, med champagne i solen.

Det känns som igår, fast det nu förflutit en hel vecka. Jag vill återuppelva den dagen känns det som, allt gick så fort.

Svar på tråden 2 september!!