• Kinah

Lyxig möhippa med stil - tips önskas!!

Jag skall vara med och ordna en möhippa för en väldigt stilfull kvinna, 30+, i Stockholm.

Skulle jag kunna få lite hjälp med saker vi kan hitta på att göra?
    Hon uppskattar inte pinsamheter så det skall hon få slippa.

Tack på förhand!!
    /Kinah

• Svar på tråden Lyxig möhippa med stil - tips önskas!!
  • Kinah

Merlin:
    Ja, det låter trevligt!

• Kinah

Cassiopeija:
    Tack, det låter gott!

• Kinah

Stor&Liten:
    Att dreja och blåsa glas låter jätteskojigt.

• Kinah

Lapinette:
    Vilka jättebra tips!! Allt verkar roligt och det som är mest genomförbart, för oss, är fotograferingen.
    Var gjordes det någonstans?

• Kinah

Lapinette:
    Tack! Jag skall genast titta efter deras hemsida.

Jupiter2:
    Det var en bra idé!

• Kinah

Suveränt!!

Vad har ni för tips på vad man kan hitta på för att göra dagen lite mer glamourös i detaljerna runtomkring?

• Kinah

tågjäntan:
    Precis som du säger så behöver inte lyxig nödvändigtvis betyda dyr. Tack för omtanken om möhippedeltagarna!

Lapinette:
    Ja, hon skall absolut få vara sitt vackra jag under dagen! Champagne (och alkoholfritt alternativ) kommer att serveras, bra idé. Tack!

Kan ni tipsa om fler lyxiga/glamourösa detaljer?

• Kinah

nångångså... :
    Ja, vi försöker göra vad vi kan!
    Röd matta?! Finns det någon som tillhandahåller det? Röd matta till limousinen... *suck* det låter ju perfekt!

• Kinah

Strålande idéer!

Finns det inte ytterligare några fantastiska tips där ute?!

• Kinah

Någon som sitter på fler lyxiga tips?

• Kinah

Min man har just bokat in mig att tillsammans med honom flyga flygplan, en liten Piper. Han skall dessutom få spaka själv (ja, alltså: han fick detta i födelsedagspresent av bl.a. mig, och nu har han pratat med flygföretaget så att även jag skall få följa med i planet till en mycket lägre kostnad än han.)

Skitballt!! Detta skulle man ha kunnat ha på en möhippa! Vi skall flyga från Bromma över Stockholm och Mälaren.

www.lidair.se genom www.boxexperience.com

• Kinah

Såhär blev det:

Kidnappning av oss tjejer, iförda svarta kläder, solglasögon och hästsvans.
    Hon fick packa en väska "för att åka på kryssning", vilket hon vimsade runt med en stund. (men det blev aldrig någon kryssning.)

Hon forslades sedan gående med ögonbindel till en park där vi hade kräftskiva. Väl där fick hon svara på frågor av typen "Vad var det första m2b såg hos dig?". (Hon svarade rätt på nästan allt!!)

Sedan bar det av till Puder för sminkkurs. Underbara Ulrika där serverade vin och tilltugg (som vi lämnat där tidigare) och hade en ordentlig genomgång om smink och sminkade sedan oss allihop.

Därefter jättegod middag på mysig restaurant med dansgolv.

Bruden strålade hela dagen och sa att hon verkligen var jätteglad!

Vad jag vet är de kvar där ännu och dansar... Kostnad per person blev ca 700kr/person (för oss som inte drack alkohol och lämnade de övriga före midnatt). Vi blev 7st + bruden.

Svar på tråden Lyxig möhippa med stil - tips önskas!!