Inlägg från: morgondagg |Visa alla inlägg
  • morgondagg

Hur blir jag sexig och åtråvärd?

Det här kanske är helt fel, men vad händer om du inte säger något till honom? Alltså strunta i att tala om för honom att han är fin. Jag har testat den variaten förut och efter ett litet tag saknade han något. Kommer inte ihåg riktigt vad det handlade om då men det kanske funkar. En liten idé bara.

• morgondagg

Jag har känt mig lite som du. Under hela min uppväxt har jag känt mig tråkig och ointressant. Jag har stått ut från mängden med klädstil och sånt men jag har liksom aldrig fått nån bekräftelse. Det är viktigt. Jag vill inte ha ett gäng dräglande idioter efter mig men en extra blick ibland gör gott för självförtroendet. Min pojkvän är fantastisk på att tala om hur fin jag är. Jag är tacksam varje dag. Men jag vet hur det känns. Gå ut med kompisarna en kväll iaf. Tala om för honom att du behöver lite bekräftelse och om inte han ger dig den så får du ta en sväng på stan ibland. Man behöver det.

Annars kan du alltid snofsa till dig lite vardagligt snygg, gå ut på stan (på dagen) och flirta med alla snygga du möter. Ögonkontakt med alla som ser trevliga ut. Även tjejer kan vara skoj. Tjejer funkar kanske bäst om man bor i en storstad. Annars kan snacket gå och det är väl inte alla som vill. Men att flirta på stan är bra. Det gör jag lite då och då bara för att må bra.

Svar på tråden Hur blir jag sexig och åtråvärd?