Inlägg från: fröken Inghamn |Visa alla inlägg
  • fröken Inghamn

Min fästman vill köra sportbilen själv

Hej.

Min fästman sven är som de flesta andra karlar förtjust i snabba, snygga sportbilar. För att göra honom mer engagerad i bröllopet. Kläckte jag ideén att vi kunde skaffa en tvåsittsig som han själv kunde köpa till kyrkan.

Men vem i all världen tänker hyra ut sin superbil till en 24åring att köra? Har jag tagit mig vatten över huvudet nu?

• Svar på tråden Min fästman vill köra sportbilen själv
  • fröken Inghamn

Ja, det suger verkligen.

De har sett för många amerikanska filmer. Där är det alltid bruden som styr och ställer medan fästmannen, nickar med, kappa henne på rumpan och säger det är nog bäst om du tar hand om allt det här eftersom det är så viktigt för dig. Blä

• fröken Inghamn

Jo då han bryr sig. Men har avskyr att planera saker medan det är det roligaste jag vet. Han har inte så mycket åsikter. Han är gullig och tar sig tid att titta på tygprover, kyrkförslag o.s.v. Men han suckar och stönar utan att han själv märker det. Jag vill att han ska vara lika förväntansfull som jag så jag försöker föra in sånt som intresserar honom Musik, bilar... Det får inte bara bli sånt som jag gillar. Men ibland tänker man säg inte för i kampen för hans uppmärksamhet.

• fröken Inghamn

Vilken gullig kille. Hångla är ju aldrig fel. =D

Svar på tråden Min fästman vill köra sportbilen själv