Inlägg från: mandelblomma |Visa alla inlägg
  • mandelblomma

Hur gör ni?

Skit vilket trist sexliv!
    Måste bara skriva av mig!

Jag är tillsammans med en kille som tycker att det är helt ok med bara sex i sängen och att missionären är bäst. Han kommer aldrig med egna initiativ.
    Jag vill ha lite spänning! Inga avancerade saker (tror jag) men det jag har föreslagit för honom är sex på andra ställen i vårt hem, sex utomhus när vi är ensamma, sex i bilen. Jag har försökt att börja, men han avstyr alltid. Han vågar inte, säger han.
    Det är så tråkigt att bara göra samma.
    1. Lägga sig.
    2. Pussas.
    3. Missionären eller annan ställning som jag föreslår.

Idag föreslog jag ett litet rollspel, för att ändå göra vårt vanliga sex lite annorlunda. Frågade om vi kunde leka att han var försäljare som kom hit och som jag hade sex med.
    Han bara skrattade.

Min lilla fråga lyder:
    Hur är era förspel?

• Svar på tråden Hur gör ni?
  • mandelblomma

Jag blev kär och tänkte att sexlivet skulle bli kanon.... Sedan tog det lång tid innan han ville med mig, nästan ett år.

• mandelblomma

Jag har provat att ha på sexiga underkläder och att förföra honom, men han säger att han inte vet hur han ska göra och att han vill att jag ska leda allt.
    Jag har nog banne mig testat varenda tänkbar ställning men han kommer ju aldrig med några egna önskemål! Nu på senaste tiden har jag tröttnat på att komma med alla ideer och bara legat där, och han tar inga initiativ till något annat än missionären.

• mandelblomma

Men vad är det jag gör fel?
    Så där tråkiga kan väl killar inte vara om de är tända på en tjej? han säger att han är det, men jag tror honom inte.

• mandelblomma

Men man tror ju det för man hör ju inte om någon annan som har det så... Jag känner mig totalt oattraktiv.

• mandelblomma

Jag tackar för alla tips
    Jag har testat att skicka lite vågade sms, men han svarar bara lite gulligt på dem eller skämtar bort det. Likadant om jag försöker hetta upp stämningen under dagen... Jag har försökt att anfalla honom i bilen och på andra platser, han reagerar tydligt men han svarar inte på det.

• mandelblomma

Det är svårt att ta upp det med honom, han blir alltid så sårad.
    Det är inte så lätt att packa ihop och tacka för sig heller bara för att sexet är kass, han är en jättebra styvpappa till mina barn och de har en nära relation med honom.

• mandelblomma

Jag har tänkt jättemycket på detta idag.
    Tänkt på era inlägg och på hur jag har det.
    Jag har varit ganska frånvarande idag, inte försökt kramas och kelas som jag brukar. Han har inte rört mig en enda gång eller kommit med någon komplimang. Det är som om vi vore ett gammalt strävsamt par, men egentligen har vi bara varit tillsammans i ett år!

• mandelblomma

Det är det man förväntar sig att ha när man är rel nykära....

• mandelblomma

Hej och tack för svaren!

Vi har nu pratat om detta, eller iallafall försökt att prata. Han förstår inte mig, och han säger att han tycker att det var pinsamt när jag föreslog den (i mitt tycke) harmlösa roll-leken om försäljaren... Han förstår inte varför han ska behöva ta initiativ eller varför vi ska förändra något för vi har det ju så bra. Det finns ingenting som han vill ändra på, han har varit helt klar med att han ogillar förändringar. Det enda vi kommer fram till är att han urskuldar sig med att han är en tråkig människa.
    Det har han alltid varit och han har alltid låtit andra tjejer ta initiativet. Han förstår inte vad det är för fel i det.

Jag vill inte vara den som alltid bestämmer, jag vill känna lust ihop med någon!!

• mandelblomma

Men jag vill att det ska fungera! Det har varit en otroligt lång och svår väg att komma dit där vi är idag. Jag har brutit upp med allt i mitt gamla liv och orsakat en stor omställning för mina barn, bara för att jag ville leva med honom.

Kan man ändra sig och tänka att 6 inte är så viktigt? Hur i så fall?

• mandelblomma

Något förslag på hur jag ska säga?
    Kanske något som ritkigt skulle få honom att tänka till?
    Jag är en snäll tjej som gärna tar alla i försvar, även om det är jag själv som drabbas... Men i detta fallet skulle jag vilja ge honom en tankeställare.

• mandelblomma

Jo, jag har sagt att det är jätteviktigt för mig (läs min andra tråd om att känna sig sexig och åtråvärd).
    Han kommer själv till slutsatsen att då får vi gå isär. Det känns som ett hot och då backar jag.

• mandelblomma

Jag tror att det är lättare att bryta upp om man kan vänta sig en framtid med en annan man, och förvänta sig att man ska få det bättre. Jag blir helt deppig när jag tänker på att jag ska gå ensam igen. Jag har verkligen kämpat för att få denne man intresserad av mig.

• mandelblomma

Jag har bestämt mig för att göra något drastiskt... Jag har packat och lägenheten kommer vara tom på mig och barnen när han kommer hem.

Svar på tråden Hur gör ni?