• mandelblomma

Hur gör ni?

Skit vilket trist sexliv!
    Måste bara skriva av mig!

Jag är tillsammans med en kille som tycker att det är helt ok med bara sex i sängen och att missionären är bäst. Han kommer aldrig med egna initiativ.
    Jag vill ha lite spänning! Inga avancerade saker (tror jag) men det jag har föreslagit för honom är sex på andra ställen i vårt hem, sex utomhus när vi är ensamma, sex i bilen. Jag har försökt att börja, men han avstyr alltid. Han vågar inte, säger han.
    Det är så tråkigt att bara göra samma.
    1. Lägga sig.
    2. Pussas.
    3. Missionären eller annan ställning som jag föreslår.

Idag föreslog jag ett litet rollspel, för att ändå göra vårt vanliga sex lite annorlunda. Frågade om vi kunde leka att han var försäljare som kom hit och som jag hade sex med.
    Han bara skrattade.

Min lilla fråga lyder:
    Hur är era förspel?

• Svar på tråden Hur gör ni?
  • Lena+Mattias=sant

Det varierar. Ibland ser vi på p-filmm tillsammans, eller läser sexnoveller. Eller pussas/hånglar.

Hur funkar andra platser än sängen i er lägenhet/hus? Där är ju risken att ni blir upptäckta inte så stor. Matsals-/köksbord kan vara riktigt trevliga.

• pickolina

Lite dum fråga kanske men det låter som att han alltid varit sådan, hur kommer det sig att det blev "ni" från början???

Alla fungerar ju självklart väldigt olika men sexet/sexlivet är en av de saker som gör vilken partner jag väljer....därför blir jag lite nyfiken liksom....

• mandelblomma

Jag blev kär och tänkte att sexlivet skulle bli kanon.... Sedan tog det lång tid innan han ville med mig, nästan ett år.

• Lena+Mattias=sant

Det låter som ni behöver ett LÅNGT samtal om hur ni skulle vilja att förhållandet ska se ut och sen se om ni kan mötas på halva vägen.

• pickolina

För att svara på din fråga så brukar jag (vi) skicka porriga sms till varandra, prata mycket om olika fantasier osv och sedan genomföra dem. Förföra varandra spontant på alla möjliga olika ställen.. Osv... Å vill jag byta ställning så ser jag till att göra det.. :) Killen oxå så klart men det är ju självklart inte bara HAN som ska styra så att säga. Jag har hittat på alla möjliga ställningar som varken han eller jag testat förut... Man leker och så blir det som det blir liksom... :)

Jag brukade ofta överraska honom på olika sätt och ofta hetsade vi upp varandra via sms innan vi möttes och då var båda vid bristningsgränsen när man sedan sågs... Man skrev vad man ville göra och vad man gjorde osv... Kanske skickade bilder eller korta filmsnuttar... Använde webcam när vi var ifrån varandra osv...

Finns ju miljoner grejer man kan hitta på... Bara fantasin som kan stoppa en...vilket ju verkar vara ditt problem -hans vilja och fantasi. Men om du plötsligt har på dig sexiga underkläder och sätter dig gränsle över honom i soffan och liknande saker, går han inte igång då???? I sådana fall kan du nog se fram emot en trist framtid om du stannar med honom.

• pumpa

Knepigt om båd ainte drar åt samma håll.

Jag brukar säga till frugan:

-Gumman! Sex med dig är som att färdas på E4:an i 180 km/h -fantastiskt! Men, du vet, ibland får man uppleva lite finare delar av landet om man svänger av vid gränna och provar gamla riksettan mot motala eller nåt. Det blir lite bumpigare och fler korsningar och lite rödjus då man kan byta ställningar. Men vi når ändå vår resas mål. lite tröttare men ack så darriga i ben å lemmar...

Har funkat några ggr.

• pickolina

Oki... För mig är sexet ett test liksom... Inge bra sex = ointressant! Blir inte kär om jag inte har bra sex...

• Malin22

okej, jag är kanske inte världens bästa att ge råd i den här frågan för jag är rätt mkt som din pojkvän. Missionären i sängen är bäst! Men ibland är det ju kul med lite omväxling. Mina förspel oavsett vilken kille är mest bara vanligt hångel. Men ibland har jag mött den aktuelle killen vid dörren när han kommit hem iklädd i bara en av hans skjortor och lett honom till sängen. Ibland blir jag lite dominant under förspelet och tar kontrollen lite hårdhänt... Jag tycker det är väldigt roligt att börja "hålla på" med killen t.ex. när han pratar i telefon eller kör bil (på landsvägar när han inte kör så fort såklart). En kille började till slut låtsas att han pratade i telefon för att han tyckte det var så roligt ! Att snacka lite "dirty" på msn eller sms:a under dan är också roligt, en gång kom jag överens med min dåvarande pojkvän över msn att vi skulle träffas hos honom och, ja... efter att han slutat. Han gick hem från jobbet 3 timmar tidigare...

• mandelblomma

Jag har provat att ha på sexiga underkläder och att förföra honom, men han säger att han inte vet hur han ska göra och att han vill att jag ska leda allt.
    Jag har nog banne mig testat varenda tänkbar ställning men han kommer ju aldrig med några egna önskemål! Nu på senaste tiden har jag tröttnat på att komma med alla ideer och bara legat där, och han tar inga initiativ till något annat än missionären.

• marro

Jag brukar gå ut ett varv runt huset o sen komma hem o ringa på, o låtsas att jag beställt tid för massage
    Sen får ni gissa resten själva, men det är lätt att slinta när det är dags för lårmassage

Svar på tråden Hur gör ni?