• mandelblomma

Hur gör ni?

Skit vilket trist sexliv!
    Måste bara skriva av mig!

Jag är tillsammans med en kille som tycker att det är helt ok med bara sex i sängen och att missionären är bäst. Han kommer aldrig med egna initiativ.
    Jag vill ha lite spänning! Inga avancerade saker (tror jag) men det jag har föreslagit för honom är sex på andra ställen i vårt hem, sex utomhus när vi är ensamma, sex i bilen. Jag har försökt att börja, men han avstyr alltid. Han vågar inte, säger han.
    Det är så tråkigt att bara göra samma.
    1. Lägga sig.
    2. Pussas.
    3. Missionären eller annan ställning som jag föreslår.

Idag föreslog jag ett litet rollspel, för att ändå göra vårt vanliga sex lite annorlunda. Frågade om vi kunde leka att han var försäljare som kom hit och som jag hade sex med.
    Han bara skrattade.

Min lilla fråga lyder:
    Hur är era förspel?

• Svar på tråden Hur gör ni?
  • pickolina

Om du skickade lite porriga sms och bilder under dagen och sedan lekte med dig själv när han kom innanför dörren, skulle han inte gå igång då??? Tex... Alltså, man kan ju sitta och brainstorma i all oändlighet för det finns oändligt mycket saker man kan hitta på......

Men ärligt, du borde ta tag i det där! Både genom att ta egna initiativ och genom att prata med honom. Så där kan du väl inte spendera resten av ditt liv??? Eller???

• pickolina

Oki, du MÅSTE prata ut med honom och försöka hitta en lösning. Verkar ju som att du inte har några som helst problem att själv försöka förändra situationen. Problemet ligger hos honom.

Hoppas ni kan lösa det och om inte så får du nog fundera på om du vill leva med en man och ha "tråkigt" sexliv resten av ditt liv.

• pickolina

Det är faktiskt inte alltid så att "kärlek löser allt". Vissa passar inte ihop sexuellt och då blir det problem, så enkelt är det.

• mandelblomma

Men vad är det jag gör fel?
    Så där tråkiga kan väl killar inte vara om de är tända på en tjej? han säger att han är det, men jag tror honom inte.

• pickolina

Av det du skrivit så kan jag bara säga -du gör inget fel!!!

Det finns både killar och tjejer som är som du beskriver din pojkvän...

Människor gillar olika saker helt enkelt!

• mandelblomma

Men man tror ju det för man hör ju inte om någon annan som har det så... Jag känner mig totalt oattraktiv.

• mandelblomma

Jag tackar för alla tips
    Jag har testat att skicka lite vågade sms, men han svarar bara lite gulligt på dem eller skämtar bort det. Likadant om jag försöker hetta upp stämningen under dagen... Jag har försökt att anfalla honom i bilen och på andra platser, han reagerar tydligt men han svarar inte på det.

• pickolina

Förstår det.. Kan inte alls kännas kul.. :(

Personligen har jag hört många klaga på sitt tråkiga sexliv och tråkiga partners så jag har insett att det inte alls är ovanligt. Oftast brukar man dock höra killar klaga på tråkiga tjejer men självklart kan det lika gärna vara tvärtom, tjejen som tycker att killen är tråkig.

För mig är sex extremt viktigt och fungerar inte den biten så ser jag ingen framtid med killen... Å jag har sett på nära håll vad ett sexlöst äktenskap kan göra och det vill jag helst undvika om jag kan och om sexet inte ens är bra från början så är chansen ganska liten att det kommer bli bra när vardagslunken kommer...när tom de som har superbra sex kan ha svårt att hålla lågan uppe.

• pickolina

Det finns nog en anl till att han "höll på sig". Tror att det talade sitt tydliga språk och borde varit ett varningstecken. Han gillar inte sex på samma sätt som dig troligtvis. Alla har inte samma behov eller intresse.

• pickolina

Du måste verkligen ta tag i det där och vara ärlig om hur du känner, att du känner dig oattraktiv, osäker och otillfredsställd.

Svar på tråden Hur gör ni?