Sommar 2007 # 3
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Ny tråd för oss! Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1631299.html
Välkomna hit gamla o nya sommarbrudar! :D
Vad bra! :D Då kan jag ju berätta att jag nu har pratat med tre olika cateringföretag o har ett till som jag ska prata med nästa vecka, sen ska vi försöka välja... De är rätt lika både med utbud och priser, så jag vet inte riktigt hur vi ska göra för att välja... Kan väl inte provsmaka av alla, känns lite over kill... Hur ska ni göra för att välja maten?
Bra att fler börjar hitta hit! Smidigt när man kan starta ny tråd o få in adressen i den gamla...
Idag är det exakt ett år kvar för mig! Om ett år har vi förmodligen precis sagt ja... :D :D :D
Clobberella
Varför då? :)
Ja sånt är alltid jobigt, finns så många såna människor på såna här forum! Tyvärr... Även här på BT kan ju stämningen bli minst sagt hätsk i vissa trådar, antar att det är samma på FL... Trist!
Tur det! :D
Tallen
Jag tror det är farligt att köpa en klänning med tanken att man ska gå ner, bättre gå ner först o sen köpa! För dels, tänk om du inte lyckas gå ner så mycket du hade tänkt, då sitter du med en klänning som är för liten! Och dels vet man ju aldrig innan var man blir mindre, så det är nog väldigt svårt... Möjligtvis kan man ju köpa en som sitter lite väl tajt, o räkna med att gå ner nåt kilo så det sitter perfekt. Samtidigt vill jag oxå gärna försöka hitta nåt på rea, o kanske gå ner lite, så det är svårt... Jag ska nog börja kolla lite i höst iaf, när det är rea, så får man se vad man hittar, o samtidigt börja gå ner i vikt.
Gabbies (o andra)
Jag tycker det är konstigt att trådar stängs efter 3 månader, oavsett hur aktiv den är. Visste vore det mer logiskt om den stängdes efter att ingen skrivit i den på, säg, en månad?
Visst är det!! :D
Clobberella
Även om jag inte skulle behöva gå upp själv lider jag med dig - vet av vänners erarenhet att det är minst lika svårt, ofta svårare!! Finns liksom inga riktigt bra grejer, eller? Det är ju inte så nyttigt att äta mer godis o sluta röra på sig...
Halloj tjejer! Nu börjar det röra lite på sig för min/vår del... Jag var o klippte mig häromdan hos den frisör jag fått rekommenderad o blev mycket nöjd, så bokade tid för uppsättning/brudklädsel. Från 1700 kr, glömde fråga om det är inkl sminkning o skumpa, ska ringa o kolla det snart... Min syster som ska vara tärna sa att hon kunde kolla det med skumpan, för annars skulle hon fixa det... Kul att hon tänker på det! :)
Idag var jag även o fixade naglarna för att testa hur det är, lite ovant att skriva med så långa naglar på alla fingrar! Jag brukar ha några långa i taget, några är alltid korta för att de brutits av, men nu är alla långa, inkl tummarna, känns konstigt... men bra! :D Har inte bokat tid där men tänker göra det rätt snart, har iaf bestämt.
Sen har jag sammanställt de cateringfirmor jag pratat med o räknat på prisskillnader. Vi ska förmodligen anlita en av dem till min examensfest o om de är bra väljer vi nog dem till bröllopet. De andra två som vi väljer bland har restaurang oxå, kanske går dit o äter inkognito för att kolla kvaliteten... ;)
Kul när det händer nåt! :D :D
Gerda
Vad härligt det låter! Kul att det passar så bra!! :)