Sommar 2007 # 3
Hej hej dräller in här med nu.
I morgon så är det exakt 1 år kvar. Den 4e aug 2007 gäller det för oss. Men om man tittar ut genom fönstret idag så känns det då rakt inte som om det är sommar. Tänk om det är sån här storm när vi viger oss? Det stormar och regnar, mörkt och grått som en riktig oktoberstorm här utanför nu. Vi gick ut en stund, och till min fasa såg jag både gula och oranga blad på träden, hjälp, är hösten redan här? Skall inte Augusti vara en sommarmånad längre?
Inser att vi får nog tänka om lite i våra bröllopsplaner. Jag får nog investera i en varm kofta eller varm sjal att svepa om mig. OCh Båttransport i motorbåt överväger vi att ta bort. en timmes resväg på öppet vatten i sånt här väder är inte möjligt. det går bara inte. Så måste hitta något annat nu känns det som.
I övrigt kom mina två sista stenar till ringen idag. Hade skickat tillbaka två för att få dom utbytta då dom skillde sig lite från mängden. Inta farligt mycket, utan marginellt, men dom lät mig byta ut dom. så nu är det smeden nästa för o göra klart ringen.