Sommar 2007 # 3
ja med! :D
ja med! :D
Stefans fästmö
Det var inte dåligt jobbat! Ta 2-3 ställen var service (kontakten nu) och menyer och priser som verkar bäst och kanske provasmaka hos dem?
Annar shar jag nog ingen aaaaaning :) Vi har ju vårt ställe och ska bara provsmaka før skojs skull... att välja just den menyn vi vill ha blir den svåraste biten!
Noomi
:D :D :D
Din lilla perfektionist! 8 meter!
Du kanske ska komma och kolla vår vigselplats också... den är helt obestämd - bara att den ska vara i festlokalens trädgård ;) Eller på den fina altanen om det regnar :D
Malaysia låter toppen! Vi pratar själva om thailand eftersom det är enkelt med små barn där *tror vi* ;)
Noomi
:D Ja, Thailand blir nog bra med tanke på att mor kånkade på mig o brorsan på olika öar i micronesien när vi var små... Så barnvänlig ort i thailand med massa service borde funka utmärkt för oss nybörjarföräldrar ;)
Du är ju igång nu ju.... du kommer snart på Plan B!
Haha... tror nog att det blir bäst inomhus också - bara snurra runt några varv för de lyckosamma regndropparna i håret/slöjan och sedan in igen ;)
Tja... det är dyrt at ta sig till micronesien... men motorbåta fr ö till ö är underbart! :D
Nytt jobb.... mycket kurser etc... så jag inte svindlar jobbets pengar typ... haha :D
Å jag jobbar på... nytt uppdrag m mkt upplärning o kurs.
Har iaf stämt träff med ägarna till feststället och fotografen är bokad Så liiiite bröllopsjobb har jag äntligen gjort också...
Bo Bild
Faktiskt tack vare svärfar som jag fick reda på att det fortfarande är Bengt Eklund som äger ateljen. Visste för många år sen att han drabbats av en svår sjukdom, trodde att han då gått i pension. Är himla glad för jag tror nog att han kan fixa Andreas nervösitet med fotograferingar.
Noomi
Precis så gör A... helt omedvetet... han är verkligen Chandler i det avseendet *suck* dessvärre har han inte så snygga kompisar att jag skulle välja nån av dem som stand-ins... Men A har lovat försöka slappna av.
Ev. ska vi fota magen o oss i studio också så där får han lite övning.
lightfish
Vad roligt! Vilka modeller föll du för - om du har bilder? Kul att det kan va bestämt redan nästa vecka!