Sommar 2007 # 3
Här är jag!
Här är jag!
Hallåååå?! Var är ni? Den här tråden har stått stilla några dagar nu...
Kul att se er!
Hur går det med allt?
Jag är lite frustrerad på att vår tilltänkta präst fortfarande inte ringt och meddelat om hon kan viga oss eller inte... har mailat också, men jag tror att hon är på semester...
Noomi... när jag får jobb kommer jag inte att ha tid att hänga här alls... fast egentligen har jag inte tid nu heller. Borde flyttstäda, eller flyttrensa är väl snarare stadiet vi har kommit till. Sen ska det packas också.
Noomi: jag fattade det som att du tänkte ha tillgång till dator på jobbet
Uppfattade inte skämtet, lovar att vara mer uppmärksam nästa gång
Noomi
Noomi: ja, jag behövde en paus kännde jag.. fast nu har jag börjat kika in emellanåt så det är väl bara en tidsfråga innan jag är tillbaka
Ja men man blir så trött på allt troll-tjafs... och man riskerar ju faktiskt att såra ts om det är så att tråden är seriös. Som den där men 16:åringen som skulle giftas bort. OM den tråden är seriös, så är det ju ett fruktansvärt bemötande tjejen fick här på BT!
Ja FL kan bli lite mycket... kännde inte att jag fick ut något av att hänga där...
Och så är det ju vissa människor som inte tänker längre än näsan räcker.
Ja, ja, jag kommer nog snart
Fast just nu finns det inte så många bilder... men jag hittade lite ny inspiration till klänningen igår. Jag som trodde att jag hade bestämt mig!
Fast egentligen blev det mest modifiering av den befintliga modellen, så nu är den (om möjligt) ännu snyggare!
Fast kjol är fint
Jag tenderar att slarva när jag syr till mig själv, men det känns inte som att det är läge att göra det den här gången
Lightfish: Så trevligt!
Nån gång ska man ju bestämma sig också!
Blir säkert jättesnyggt!
Är tillbaka på FL nu för er som undrade...
Satt ändå och läste hela tiden så det var väl lika bra att bli medlem igen
Fast jag börjar redan ångra mig
Äh, jag uttryckte en åsikt (inget känsligt ämne) utan att linda in den i bomull, och påpekade att jag gärna blir emotsagt men inte påhoppad. Detta resulterade i påhopp. Inte på åsikten i sig utan... hmmm... ja jag vet inte vad människan ville egentligen. Men hon verkade tro att jag har allvarliga problem eller nåt. *Suck* Blir så trött.
Ja riktigt störigt.... men men, det finns ju vettiga människor också som tur är.
Kul!
Vi har bokat kyrka, och inväntar svar från prästen. Hon skulle höra av sig om nån vecka när hon visste om det fanns något som skulle krocka med vår vigsel.
Är det bara jag som skulle må bra av att gå UPP några kilo?
Nej det enda som funkar är ju att äta mycket av det man ska äta... men inte roligt att äta när man redan är mätt...
Får väl ha lite gå-upp-mån i klänningen i fall det skulle bli ett par kilo till.
Men men, man ska vara glad så länge man är frisk!