Sommar 2007 # 3
Också hittat hit :D
Också hittat hit :D
Hej tjejer!
Idag har det provats massor med brudklänningar, Benjamin Roberts, La Sposa, Nixa, Aspera, Lilly :D
Så just nu har jag fastnat för tre stycken och på tisdag ska jag iväg med svärmor för att prova igen och då beställer jag även min klänning och slöja :) Jag hade en jätte fin och kul eftermiddag med min tjejkompis, synd att hon bor i Kanada för att plugga i vanliga fall :(
Sen har jag även tittat på kyrkan, ser nästan ut som det blir den även om den är lite större än vad vi hade tänkt oss ;)
Gerda
Jag har bilder från deras hemsidor men inte på mig i kläderna nej... Jag vart så tagen när de var så fina att vi verkligen inte kom för oss att ta kort.. :D
Så jag kanske kan mejla dem till dig eller kanske är du inne på messenger? :)
Men ena klänningen är egentligen två delar, en spetstopp med trekvarts ärmar och en kjol i samma stil dock inte med spets. Sen var den ena klänningen jätte enkel och jag trodde den skulle vara jätte trist på men den var så fin på och satt perfekt! :) Sen provade jag äntligen Aspera 4042 och den var grymt fin på den med!!
Din sportfåne!!!! :D :D :D
Hurra för mig! Nu har jag köpt drömklänningen!!! :D Det är iofs egentligen två delar men det ser ju helt ut ;)
Tänk vad man kan sluta med en annorlunda klänning än vad man tänkt sig från början ;)
Så det blidde en spetstopp från Lilly och en kjol utan släp med två lager tyll från Nixa. Såååå nöjd :)
Clobberella: Tack! Det var inte något tippat köp men efter att ha provat den och en hel del andra klänningar två gånger så blidde det den! :)
Noomi och Gerda:
www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=103
Jag är såååååå nöjd och den sitter perfekt! Funderar på hellång slöja med spetskanten som är med på bilden eftersom jag inte har något släp. Sen kommer jag ha utsläppt hår med lockar (request från mannen)
Gerda
Jag vet :D :D :D
Så jag får se... Hon skulle ringa mig från Lilly-butiken imorgon angående slöjan just för att de inte har dem hemma men jag tror det ska gå bra för man kunde köpa dem via Lilly.dk sidan så.... ;)
Asperan 4042 var såååå fin den med men eftersom jag har jätte svårt för bara axlar fick det till slut bli Lilly :)
Noomi
Gå in på Nixa och sök 930, den ser inte mycket ut för världen...men är superfin på!
Som jag skrev till Gerda så funderar jag på hellång slöja med spets, den på bilden :)
Noomi
Jag menade bilden med Lilly-toppen ;) Första länken, den toppen med Nixa kjolen :)
Sådär, nu är kyrkan klar!!! Nu ska det bara letas lokal för middag/fest! :)
Clobberella
Kul! Skönt att fler och fler blir klara :)
Hej tjejer!
Ah... Klänning och vikt... Tja, jag har ju köpt min och får snällt se till att hålla mig till min nuvarande vikt (den pendlar med ca två kg ner..) De frågade mig om jag inte var rädd för att gå upp... Eh...jag kämpar för att behålla min vikt.
Nu ska vi "bara" boka fotograf samt festlokal... Lite sent ute men vad ska man göra när N inte tycker det är tillräckligt nära inpå? Jag tänker ju inte göra allt eftersom vi är två som ska gifta oss ;)
Nyfiken brud
Vi vill ha något som ligger nära grönområde/park så att barnen kan gå ut och leka om de ledsnar totalt. Det är svårt också att hitta något som priserna inte springer iväg... Vi är inte ute efter något avancerat utan vill ha sittande förrätt, varmrättsbuffé och sen tårta samt kaffe och te...
Sen vill man gärna ha en lokal som är ljus och luftig samt fina (läs fräscha) möbler. Spelar ingen roll om det är modernt eller om det är mer mot det klassiska...
Själv då? :)
*muttrar* När man för en gångs skull kan sitta så går det inte att se nya inlägg på flera timmar :(