Inlägg från: bröllopsängeln |Visa alla inlägg
  • bröllopsängeln

coolcat har nu blivit fru! (Långt)

vad hade ni för cateringfirma?*nyfiken*
    ska kolla på bilderna nu:)

• bröllopsängeln

åh så fina ni var och jättefina bilder!!

alla gäster var också så fina , dum fråga kansek men hade ni angett någon klädkod?

En kompis till mig gifte sig där för 6år sedan men det såg inte ut som samma kyrka..hade de tagit bort altarringen eller vad den kallas för er eller har de inte kvar den?*fundersam*

• bröllopsängeln

ahaaaa måste kolla hemsidan:) Förlåt att jag e så nyfiken men har själv bott i Eskilstuna för många år sedan-därav intresset...

• bröllopsängeln

en fråga till:) Är lokalhyran 5000*försöker minnas*?

hyrde ni servitriser?
    Räknade ni ut vad en ungefärlig kostnad per gäst blev? det kansek du inte vill berätta förresten...blev bara så inspirerad av att byta lokal när jag såg era fina bilder:)

• bröllopsängeln

åh jaha ja den var jättefin utan även om den var fin med också:) Nä vi har bokat kyrka och lokal i stockholm men jag velar hit och dit;) Har inte släppt E-tuna som alternativ helt ännu...men det kansek börjar bli fullbokat för nästa år redan..men jag drömmer..vill ha ett generöst bröllop men till normalpris vilket är svårt i Stockholm men vi bokade här pga praktiska skäl och att ingen vi umgås med bor kvar där längre:)

jag är en velmaja och var inne på herrgårdsbröllop från början men fick sänka ribban lite eller vänta ett par år till så då sänkte jag ribban:)

oki sk akolal tråden!

Tusen tack för dina svar!
    Lycka till och hoppas att ni får ett härligt och livslångt äktenskap!
    kram

Svar på tråden coolcat har nu blivit fru! (Långt)