• drömbrud

Gå ner i vikt-kompis?!

Finns det någon i Stockholm somär i 20 års åldern som vill börja småträna med mig!?

Alla jag börjar träna med som ex. simma, spinna och smågymma på friskis bangar. De bara ger upp. Det är så tråkigt!

Finns det någon därute som har några kilon i övervikt som vill få reda på dem??

SKulle vara jätte roligt att ha någon att simma med 1gn/veckan eller så.

Någon!?

• Svar på tråden Gå ner i vikt-kompis?!
  • zica

tänkte bara skriva hur det går..=)

Startvikt: ca 91kg
    Vikt idag :84kg
    Midjemått:85cm

Målvikt:58kg!! =)

Det kommer gå denna gång =D

• drömbrud

zica

Vad kör du för metod??

• zica

Mi Vida: jag kör gi, fast inte til punkt å pricka men det går bra. äter samtidigt reductil som hjälper mig mycket att hålla motivationen uppe =) Själv då mi vida? Går det bra??

• zica

*puffar* För denna tråd. Kom igen tjejer, det är ju en bra tråd =)

• drömbrud

zica!
    Mivida här!

jag kom på att det är jag som startat tråden!! HAHAHAHAHH!
    Jag har bytt namn...:-P

Föredetta Mivida..

Jag har börjat med herbalife...Har gått ner 6 kilo på 8 dagar

Sj då? Hur går det!?!?

• drömbrud

Mål: -21 kg
    Slutdatum: 24 December 2006
    Just nu har jag gått ner: 6 kg
    Kvar: 15 kg

• zica

Jag&Du:

hej trodde du aldrig skulle komma tillbaka=)

Nee det går inte så bra. Äter bara skiiit =( Kan du berätta lite om herbalife=) Hur det går till, och vad det kostar mm. Du är skit duktig=) Du har ju gått ned en hel storlek=) GRATTIS TJEJEN

• drömbrud

Zica

Herbalife är ett program där man byter ut 2 mål om dagen (frukost och lunch/middag) till en shake. Till det äter man fiber och multivitamin tillskott etc.Coachen gör ett program utformat efter ens egna behov. Man har en egen coach som ringer några gånger i veckan och peppar en. Coachen har även hand om viktnedgång och måttminskning samt beställnig av produkterna.

Den måltid man äter vanlig mat ska man äta färgrika grönsaker och fisk eller kyckling (fett snålt kött).
    Man får även äta frukt och grönt mellan måltiderna. De har oxå famställt proteinrika choklad bars man kan ta ibland som mellanmål (bara inte för ofta en nån om dagen/varannan, de är så himla goda!!)....

Det var väl allt tror jag! funkar för mig! Du kan ju få nummret til min coach (lärt mig stava rätt nu!!)om du vill!? Super trevlig tjej!

• drömbrud

Hoppas att ingen tror att jag är värsta typen som är typ skapare till herbalife, jag är bara nöjd med produkterna. Hur pigg som helst. Man får ju i sig alla proteiner och mineraler samt fiber och multivitaminer som kroppen behöver! Vilken skillnad! Gör mycket bättre ifårn mig nu till skillnad från innan!

• drömbrud

Och juste priset!!

Priset beror på vilket program du tar. Jag valde inget färdigt program utan gjorde ett eget, tog bort några tabletter och la till lite choklad etc. Men min (kanske din) coach hjälper mig med vad jag behöver och inte...

• zica

oj vad krångligt det verkar... Hur fick du kontakt med en sån där coach?

Vad kostade hela ditt program?
    Vad kul att går bra iaf=) Hejjahejjahejja =)

• drömbrud

Näää krångligt ä det inte alls de.
    hur enkelt som helst.
    Morgon: Shaka med 2½-3 dl mjölk ev. frukt eller kanel/kardemumma.

Lunch: Sallad grönsaker av alla slag, fick, kycling elle vilet köt som bjuds. Inge ris, pasta, potatis.

Middag:Shaka med 2½-3 dl mjölk ev. frukt eller kanel/kardemumma.

+ tabletterna! Glömmer ibland me har dem i en dosett som gör att jag ser om jagmissat någon "dos".

Jag sökte lite på internet så hittade jag henne!
    Vill du a hennes nummer!? hon kan förklara ordenkligt för dig! Hon är super gullig och tvingar verklige ingen att köpa.

Mitt program kostade 1900 kr ungefär...
    Olika hur man är som person...

Och du sa att det verkade krångligt, du kör ju GI (har jag oxå gjort) det är ju samma prinsip, slopa alla kolhydrater och socker... Så nog e det inte krångligare, enklare tycker jag.. Man slipper liksom "tänka" va man ska handla för att det ska vara lägt GI...

Svar på tråden Gå ner i vikt-kompis?!