• Tärnan_

Panik!

Vill ordna en suverän möhippa till min bästa vän som gifter sig i oktober i umeå och skulle behöva några saftiga tips! vill göra något fartfyllt (ufk´s plan är sönder så fallskärmshoppning går tyvärr inte)..och sedan kanske lugna ner med SPA? Finns det ingen annat SPA än IKSU´s? Hoppas ni kan hjälpa mig! /My

• Svar på tråden Panik!
  • Tärnan_

Det där med hotellet lät ju skoj. vad är det för kuponghäfte man får?! Finns det ¨något ställe man kan forsränna på?

• Tärnan_

Låter spännande! Det borde finnas något bodaborg liknande i umeå men det gör det väl inte? så man hade kunnat ha tävlingar å sånt? hur mycket pengar tycker ni man max ska lägga på en möhippa?

• Tärnan_

Det håller jag fullständigt med om!!är ju roligare om man kan vara fler också,pengar ska inte utgör något hinder. men det hade klart varit kul och göra en spektakulär resa elelr dylikt ;)

• Tärnan_

Skjutbana! det lät spännande! skjöt alla som var med då? eller bara du som blev hippad?! undrar vad något sånt skulle kosta..? travhäst tror jag är lite svårare å fixa i umeområdet tyvärr! tackar för tipsen iaf :D

Svar på tråden Panik!