• yaz.h

GIFTA! Bilder mm...www.osman.se

Det var så underbart! Skulle kunna göra om allting och få uppleva denna underbara dag om igen...

Ni kan se på bilder, läsa om våran dag, läsa om honey-moon och en massa annat kul på sajten: www.osman.se

Ja, ingenting kunde ha gått bättre än lördag den 15 juli 2006! Har min man att tacka för den GRYMMA planeringen!!!

*puff* till er som har det framför sig ;)

• Svar på tråden GIFTA! Bilder mm...www.osman.se
  • Fru Henax

Ojojoj, vilket härligt bröllop ni verkar ha haft! Så snygga ni är! Vilken härlig miljö! Vilken vacker solnedgång! Vilken underbar bröllopsresa!

Underbart kul att höra prästen säga fel på husband/wife! Små misstag gör allt så charmigt!

STORT GRATTIS!!!

• Wunja

Ni var verkligen superfina bägge två, vilket par! Jag har suttit och tittat på era fina foton tidigare och nu även filmen, jättekul att se :)

• Here comes the bride!

Håller med Molle80!

Sitter här och gråter så tårarna sprutar!
    Känns liksom nästan som att man var med på bröllopet. Och det är nog det vackraste och härligaste jag sett! Och nu märker man ju verkligen hur viktig musikvalet är.

Jag säger bara GRATTIS!!! Ni var hur fina som helst och ni ser så bedårande kära ut

• yaz.h

Oj så kul att läsa era inlägg, jag blir så glaaaaad!

Loppan från Sthlm:
    Vi fick tag i en jätte duktig kille som filmade allt, från början till slut! Han redigerade och fixade musiken till en 1.20 lång bröllopsfilm. Den snutten på hemsidan är ihopmixad från hela dagen.

Han gjorde ett grymt jobb och la ner jätte mycket tid, vi betalade ca 5000 för allt! "Kompispris". Han tycker sånt är kul och så blev det en bra merit

• Bordeaux

wow. så sitter man som så många andra och stor bölar när man sett eran film... gifter mig själv om 16 dagar

ni var jätte vackra.

monica

• yaz.h

Hihi...ni är så gulliga!

För er som vill ha info om filmaren så kan ni maila till amad@osman.se

• Mitt hjärta är hemma

Ni är verkligen outstanding! Så himla vackra! Otroligt snygg brud måste jag säga. Och fotona är så fina så jag blir helt superavis trots att vi är helnöjda med våra egna bilder. Ser verkligen ut att ha varit ett lyxbröllop.
    Ni hamnar lätt på min "topp-5-lista".

• silvera

Jag var tvungen att se på allt på er sida! Vilket bröllop! Här sitter jag och snyftar eftersom jag är så känslig... Ni var så fina! Lycka till!

• #Maria#

Vilket vackert bröllop. Ni var så fina! Grattis och Lycka till! /Maria

• *glitter*

Vilket vackert par ni är,och vilket vackert bröllop,och vilken vacker ring!! Jag förstår verkligen att ni var nöjda med er dag.
    Vad kul att du har en man som dessutom var så engagerad i planeringen.
    GRATTIS och lycka till i äktenskapet.

• fashiongirl

Vad är det för klänning du har??

Jättefina bilder!!

• fashiongirl

AA nu såg jag att du redan svarat på vad det var för klänning, har nu också sett filmen och allt verkar helt perfekt

• 18aug07

Måste bara fråga vart ni var på Bröllopsresa?! ser helt underbart ut! Vilka kort!!!

• yaz.h

Vad trevligt att läsa era inlägg! Så glad man blir

Vi var på bröllopsresa i Tanzania & Kenya!

Vecka1) var vi på Zanzibar, lyx i 6 dagar, tog det lugnt efter bröllopet.

Vecka2) var det dags för äventyr i Kenya, safari i 4-5 dagar, coolt som F*n!

Det var perfekt med både relax och så lite spänning på slutet

Rekommenderas!!!

• 18aug07

Bokade ni allt själva eller åkte ni med någon arrangör? Vi planerar nämligen själva att åka på något liknande!! Kul med lite tips!

• yaz.h

18aug07: Vi kan starkt rekommendera www.africansafari.se som var våran researrangör. Väldigt personliga med presentation av resan och allt därtill. Allt var skräddarsytt efter våra önskemål och budget.
    Lycka till!

• 18aug07

Får man fråga hur mycket det kan kosta?!

• yaz.h

Vi skräddarsydde resan på ca 37.000/p.p. för 2 veckor, inklusive allt.

Dem planerar resan efter era önskemål och budget ;)

Svar på tråden GIFTA! Bilder mm...www.osman.se