• Moulin

Sandgren är gift!!! (långt inlägg...)

Sandgren: ÅH NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!! Vad jag blir ledsen att vi inte kunde komma och titta på när jag ser hur vacker du var! Hade ju velat se det live, ju!! Jag kände nästan inte igen dig, visst har du färgat håret? Du var JÄTTEFIN, verkligen! Och din P var också riktigt stilig. Som sagt - roligt att allting fungerade så bra. Åtminstone två lyckade bröllop i Stöcke i sommar alltså.

Men nu måste jag få veta också, var allting (karafferna i första hand) ok? Jag tror att jag har frågat tidigare, men jag har ju varit så orolig. Sa Anna något om banden? Jag sa ju att det var du som skulle ha dem, så jag hoppas att hon bad om ursäkt till dig också. Och FÖRLÅT för att en del av de få som fanns kvar hade gått upp. Jag skulle ju laga dem, men glömde bort. Och så kom jag på det när jag pratade med O i telefonen, 16 mil bort, om vad du skulle hämta för grejer. Suck. Inte lönt att be honom pyssla till det där... Hoppas att det ordnade sig iaf!

• Moulin

Hi hi... Du är ju söt även när du är vanlig. Även en vacker brud måste ju ha ett bra råmaterial att arbeta med. Men jag tror att det är håret och visst har du glasögon i vanliga fall? Sedan tror jag att klänning och krona kan göra sitt till.

Vad bra att ni tyckte att allt var ok. Ska vid tillfälle hämta grejerna hos dina föräldrar. Ska vi bestämma någon tid så att de vet att jag kommer? Jobbar de nu? Jag börjar om den 29 aug, så innan dess går det bra i princip när som helst för mig. Fredag kväll och hela lördag är det körigt, men sedan tror jag inte att jag har något inbokat.

Svar på tråden Sandgren är gift!!! (långt inlägg...)