Sandgren är gift!!! (långt inlägg...)
Ybrud: Tackar! Visst, det känns skönt att inte leva i synd längre
Ybrud: Tackar! Visst, det känns skönt att inte leva i synd längre
Men jag har dock inte helt vant mig vid att säga "Min man" än, höll på att försäga mig med "sambo" idag Varje gång jag säger det måste jag dock hålla mig från att storflina!
Min-Ah: Tackar, tackar! Jag är oxå mkt nöjd med kronan! Den är köpt av Pia Sandgren, www.pia.nu
elora: Tackar! Vi verkar ha liknande bröllop!
Sical beställde jag från en florist, jag köpte en hel rulle. Sen använde jag hälften av brädden till löparna och fick därför ut mkt från rullen. Ska ni oxå ha sical?
Vi hade helt vanliga klaffbord som är 180cm, så om ni ska vara på typ bygdegård är det säkert sådanna ni ska ha. Det ryms tre pers på brädden. Vårt honörsbord bestod av fyra bord, men vi var bara 10 pers istället för 12. Annars skulle det bli så konstigt, vi skulle inte hamna på mitten helt enkelt. Så en plats längst ut på varje sida var tom. Sen hade vi fem tungor med tre bord vardera. Det kändes helt perfekt för 98 pers! Det var inte direkt massor med plats mellan tungorna, men det fick plats! I vilken sorts lokal ska ni hålla till?
Moulin: Hörreduru din spjuver, är du en av dom som säger: "vad fin du var, man känner inte igen dig!" Nej, skämt o sido, helt klart att man blir mkt olik sig när man snyggar till sig så mycket! Ja, jag har lite färg i håret, lite blondare. Men det är främst underhåret som blev blondare eftersom mitt översta hår blir så solblekt. Så mina vänner har faktiskt inte märkt det! Men vi sågs ju i början på sommaren då mitt solblekta inte kommit
Jag är bara sååå nöjd och kände mig väldigt vacker! Kunde inte blivit bättre!
Vad gäller karafferna så blev det jätte, jättebra! Anna sa inget om dom, men hon var inte där på kvällen, det var hennes son som var kökschef. Men vid ett möte innan med henne så påpekade hon att jag skulle vara noggrann med saker som skulle sparas efteråt, då tänkte jag att hon lärt sig av sina läxor
Det är inga problem att det var några olagade! De som hade band var jättefina! Jag har ställt hälften av flaskorna, tyget och dina glas hemma i garaget.
Synd att du inte kunde komma till kyrkan, men du får ju se bilder!
lwa: Ja, men visst var det! De är gjorda av en BTare, kommer inte på hennes nic just nu... men här är hennes hemsida: www.lagerfeldt.com/brollop/
Det var lite kul, för figurerna såg ut som mig o min man, vi hade skickat bilder på oss, hur vi skulle ha hår, blommor odyl. Himla kul! De kommer definitivt att stå framme i hyllan sen!
bullisklubben: Ja, men det är ju underbart! Nu svarar jag telefonen med både för och efternamn
Kirsto: Ja, jag är så nöjd med dom! De var mkt vackra på bordet. Och nu har vi många karaffer till stora fester o så Jag är sugen på att ha storfest nu, jag har ruggigt mkt ljuskoppar, karaffer, deorationer o sånt
Sen hade Himlas fabriksförsäljning i Uppsala rea i veckan, så jag köpte ca 40 tygservetter och servettringar för 1kr st, ifall man ska ha riktigt många gäster nån gång och vill ha lika
Kirsto: Tyvärr, det är fyra smala ränder på ena sidan, annars kunde du ju lånat dom!
elora: Det kostar ungefär 30:- /m, men jag känner en florist o fick det lite billigare. Kanske går det att få billigare om man köper en hel rulle?
Kul att du gillar dukningen! Efter bilderna med endast dukningen tillkom rosor och festprogram oxå.
Jag tyckte verkligen om E-bord, det blev bra samtal överallt och jag tror att man verkligen känner sig med på festen, lite mer vi-alla-på-festen-känsla.
Åre bruden 07: Tackar, jag var oxå mkt nöjd
Moulin: Ja, du har väl rätt!
Sakerna står ute i deras garage, som är ett sånt här öppet garage, det är bara att hämta. Pappa är pensionär och den här veckan är han hemma tror jag, om han inte ränner nån stans, annars bor dom i stugan. Men min bror med familj o min kusin med familj bor oxå på gården. Visst har du adressen? Garaget står mitt på gården och sitter inte ihop med nåt hus, då ser du vilket det är när du kommer in på gården. Sakerna står till vänster längst in (åtminstone ställde jag det där, om det inte blivit flyttat på)
Moulin: Ja, alltså behöver du inte göra upp någon tid utan det är bara att komma!