• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

whyyyyyyy?????? what have you done?????????

varför är våran underbara roliga tråd borttagen..

men we dont give up! never !

det här är våran ny officiell BT-träff tråd .. för oss som är på ett eller annat sätt "sjuka" i huvudet, tandlösa eller helt enkelt älskar bananer!

... eller letar från SL efter en protes, eller är som mona lisor, pablo picassor, well you name it !

:D

• Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
  • sk@lman

jag håller med dig men nu kan ingen anmäla oss för att iv har en BT-träff tråd.. klart vi ska alla träffas some day och erövra wästerås!! rock the place liksom!
    det måste helt enkelt vara så att någon är avundsjuk på våran underbar tråd och någon vill också ha mias kontoutdrag och därför försöker förstöra för oss :D

• sk@lman

jag vet inte faktiskt.. kanske inte vi för att vi har inte startat råden ?
    sucks a*s iaf ..

damn ya all!

• sk@lman

hörru nu ska du bli glad igen .. jag ska dra ett skämt ;

Den äkta mannen kom hem och fann sin fru i sängen och en vilt främmande karl som stod på golvet med byxorna nedhasade. Innan mannen hunnit säga någonting fann sig främlingen och sa med hög röst: "För sista gången frun, betalar ni inte elräkningen så pinkar jag på golvet."

sämsta skämt ever :D

• sk@lman

du får en till för att du är en tandläkare och söt :D

- Vet du vad en närsynt tandläkare omskolar sig till?
    - Nej.

- Gynekolog, för att få större hål att jobba med

• sk@lman

men du har juh inga tänder.. du måste sluta ljuga!!!

• sk@lman

eller du mena säkert din kamels tand ;) har du lyckats hitta löständer från SL till honom eller måste stackarn få färdigtuggad mat från dig ?

... feel bad for the camel!

• sk@lman

oj oj oj nu ringer sovklockan .. men I promise.. ILL BE BACK... just like arnold swchawergarentehr.. joooooo jag vet itne hur det stavas heller!

• sk@lman

Hejsan Oms och förlåt för mina två oehört korkade vänner som inte presenterar sig för en ny coco som hittat till våran underbart wicked tråd..
    jag är alltså skalman som är ett geni och jag håller fast vid min väckarklocka även om någon (utan att nämna några namn) försökt bjuda bananer och kameler för den.
    Mia81 är däremot en tjej som jobbar (you know low life girl) och har precis blivit av med båda benen! men hon ler ändå för att hon fortfarande äger ett par tänder.
    och e-tuna .. vad ska man säga? en tandlös tjej som är tandläkare och söt. Hon har massor med djur såsom katt, kamel och en stockholms syster och alla dom saknar också tänder så hon tuggar maten med sina löständer åt dessa stackars djur..

det var nog allt du behöver veta och riktigt bananas welcome!!!

• sk@lman

och du den söta.. och mia den klantiga.. vad är Oms då?

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla